Mega Image lansează o noua campanie de imagine, menită să ducă la un nou nivel inspirația pe care retailer-ul o oferă, de 23 de ani, clienților săi.
Pentru că nu există o singură rețetă a fericirii, ci milioane de stiluri personale în care poți să fii fericit. Și fiecare fel e la fel de inspirat.
Cu peste 630 de magazine, Mega Image este un punct important în cadrul comunităților din care face parte. De când este pe piață, retailer-ul a crescut o dată cu consumatorii, anticipându-le dorințele și comunicând constant cu ei.
Campania “Inspirație să trăiești cum îți place’’ celebrează poveștile autentice de viață ale consumatorilor și a fost dezvoltată împreună cu agenția McCann Worldgroup Romania.
Campania duce mai departe filozofia retailer-ului de a oferi mai mult decât o experiență completă de cumpărături, e despre a consolida relația cu consumatorii, a le respecta alegerile și a-i încuraja să se bucure de stilul lor de viață.
Într-o lume care abundă în sfaturi și sugestii despre ‘’cum să trăiești’’, ‘’ce să mănânci’’, ‘’ce să porți’’ și “cum să te porți”, Mega Image vrea să inspire oamenii să trăiască exact așa cum le place, să aibă o perspectivă personală asupra lucrurilor, să se poarte așa cum simt, să se bucure de propria unicitate și de libertatea de a alege.
“Noul manifesto Mega Image e despre cine suntem noi în acest moment, de la brand, la companie, la oameni, la clienții noștri, la comunităti. Fiecare cu stilul unic, autentic și propriul stil de viață. Și, în tot acest mod de a fi, ambiția noastră este ca Mega Image să fie brandul care oferă inspirația de care fiecare are nevoie, ca sa trăiască așa cum își dorește.” declară Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.
‘’E ceva dincolo de barierele sociale, dincolo de presiunea venită din partea celorlalți?
Da, e libertatea de a avea stilul de viață pe care îl dorești. Să faci lucrurile diferit sau să le faci ca toată lumea pe care o cunoști… oricare cale e la fel de bună.
În noua campanie Mega Image, am vrut să încurajăm toate aceste alegeri: să fii mama care nu e și gospodină desăvârșită; sau bunicuța care nu face prăjituri, dar știe de unde să le cumpere; sau să te simți confortabil gătind ceva bun, chiar dacă e pentru o singură persoană: pentru tine. “declară Echipa McCann Worldgroup Romania.
Filmuleț campanie: