Până pe 5 decembrie, ghetele a peste 300 de copii așteaptă să fie umplute cu dulciuri
Mega Image, Organizația Salvați Copiii România și McCann București lansează campania „Umple Ghetuțele la care nu ajunge Moș Nicolae”, o campanie socială menită să le aducă o bucurie de Sfântul Nicolae copiilor din familii defavorizate.
Începând cu data de 30 noiembrie și până pe data de 5 decembrie, clienții Mega Image au ocazia de a se transforma pentru o zi în Moș Nicolae, umplând cu dulciuri ghetuțele a peste 300 de copii provenind din familii defavorizate, cu care Organizația Salvați Copiii România lucrează. Ghetuțele acestora se află la intrarea în magazinele Mega Image și așteaptă dulciurile, fructele și alte cadouri de la clienții Mega Image. Fiecare pereche de ghete are o etichetă pe care este scris numele copilului și vârsta acestuia, iar pe data de 5 decembrie, Salvați Copiii România va strânge toate ghetele și dulciurile și le va împărți copiilor.
„Se spune că Moș Nicolae vine la geamuri și vede copiii care dorm și sunt cuminți și le lasă dulciuri și alte bunătăți în ghete. Pentru că la Mega Image, geamurile s-au transformat în vitrine generoase, ne transformăm și noi în Moș Nicolae, pentru că ne pasă de acești copii minunați și pentru că vrem să le facem această bucurie“, au declarat reprezentanții Mega Image.
Magazinele Mega Image din București care participă la campanie sunt: Concept Store Piața Gemeni (Strada Vasile Lascăr, nr. 108-116, sector 2), Concept Store Piața Sudului (Șoseaua Olteniței, nr. 208 , Sector 4), Liziera (Șos. Pipera-Tunari, nr. 166-168, jud. Ilfov), Jolie Ville (Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 103bis, Voluntari).
„Când am ajuns la primul magazin Mega Image să lăsăm ghetuțele, nici nu apucaserăm să le etichetăm pe toate cu numele copiilor, că oamenii deja lăsau cadouri. Unii oameni scoteau din plasă dulciuri, alții se întorceau în magazin să cumpere cadouri, alții voiau să ne ajute să aranjăm ghetuțele și altii voiau să ne ajute să le ducem copiilor cadourile. E un sentiment copleșitor să vezi câți români vor să ajute și sper din tot sufletul să reușim să-l aducem pe Moș Nicolae și la acești copii“, a declarat Ioana Filip, Group Creative Director McCann București.
Filmul de prezentare al campaniei – aici: https://www.youtube.com/watch?v=SHvzXZRuQAo.
„În fiecare an, de Sărbători, suntem alături de copiii defavorizați si de familiile lor. În acest an îi sprijinim din nou, de data aceasta împreună cu McCann București, agenția care a venit cu această idee frumoasă, și cu Mega Image, care a făcut posibilă implementarea ei", a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.
Echipa McCann București care a contribuit la această campanie este formată din: Executive Creative Director: Cătălin Dobre, Group Creative Director: Ioana Filip, Art Director: Lia Bira, Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Account Manager: Mihaela Vasilescu; Account Executive: Andreea Balta; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; AV Producer: Alexandru Platon; Senior DTP: Iulian Mihai.
Imagine: Colorbitor Production; Studio audio-video: Visual Effects Studio.