Mega Image continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Mega Image a introdus in 20 dintre magazinele sale un nou produs, insă acest produs nu este de vânzare, prezența sa pe rafturile magazinului având ca obiectiv semnalarea unei probleme grave cu care se confruntă România: lipsa donatorilor de sânge.
România este una dintre puținele țări din lume în care nu există cultura donării sistematice de sânge, mai puțin de 1% dintre români donând regulat sânge – cel mai mic număr de donatori din Uniunea Europeană, unde media este de 10%.
Campania “Produs imposibil de cumparat” vizualizeaza sangele ca pe un produs ce a fost adus pe rafturile supermarketului, aducandu-se astfel problema in viata de zi cu zi a romanilor.
“Există lucruri care nu pot fi cumpărate atât de simplu, de la magazin, deși reprezintă o nevoie zilnică. Campania “Produs Imposibil De Cumpărat” atrage atenția asupra crizei grave de sânge în spitalele din România iar acest lucru nu se poate rezolva decât încurajând donarea de sânge. Dorim să declanșăm în toți românii dorința de a deveni donatori constanți de sânge, în sprijinul comunității.”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing, Mega Image România.
“In fiecare zi suntem atenti la nevoile clientilor nostri si ale comunitatilor din care facem parte, de aceea este si responsabilitatea noastra, ca membri ai aceleiasi comunitati, sa aducem in fata anumite probleme. Ne dorim intotdeauna sa venim cu solutii inovatoare, dar in astfel de cauze este mai important efortul colectiv pe care ne dorim sa il atragem. Ca parte din aceasta campanie, Mega Image sustine cu echipamente modernizarea centrelor de transfuzii din Bucuresti, Brasov si Constanta.” a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image.
“Nu stim de ce romanii nu doneaza, cu siguranta avem nevoie de mai multi donatori. Apreciem sustinerea Mega Image pentru ca stim ca de acum avem un partener care ne ajuta atat in aducerea acestei cauze in viata de zi cu zi a romanilor, dar care ne si sprijina cand avem nevoie.” a declarat Doina Gosa, Director General Centrul de Transfuzii Bucuresti.
“Produs Imposibil De Cumpărat”
“Am vrut ca romanii să conștientizeze că sângele nu se găsește pur și simplu pe raftul unui magazin, că nu ne așteaptă în spitale în caz că avem nevoie de el, și că trebuie să facem noi ceva pentru a rezolva această problemă: trebuie să donăm. Arată ca un tetra pak, pentru că am vrut să-i dăm forma unui produs familiar. Și apoi am avut grijă la toate detaliile: l-am numit după grupele de sânge, i-am scris compoziția, și bineînțeles povestea produsului și centrele unde putem dona. Totul pentru ca atunci când țin cutia asta în mână, românii să știe că singurul produs care nu se poate cumpăra e și cel mai valoros. Pentru că poate salva vieți”, a declarat Ioana Zamfir, Group Creative Director McCann Bucharest.
filmul de prezentare a campaniei:
Pentru Campania “Produs Imposibil De Cumpărat” Mega Image a facut un parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, toate informațiile despre cum putem să devenim donatori aflându-se pe ambalajul produsului din magazine.
De asemenea Mega Image va face o sponsorizare în valoare de 66.000 euro către centrele de transfuzii din București, Constanța și Ploiești, bani care vor fi folosiți pentru achiziționarea echipamentelor necesare desfășurării activității în cele mai bune condiții.