Din preocuparea de a oferi clienților produse de calitate la un preț accesibil, Mega Image a creat o nouă marcă proprie, MEGA, care include o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, disponibilă în curând în toată rețeaua de magazine din România.
Noua marcă proprie MEGA oferă zi de zi clienților o gamă variată de produse alimentare, atât cele de bază (precum lactate și ouă, fructe și legume, ingrediente culinare, produse de panificație, mezeluri, dulciuri, snacks, apă și sucuri), cât și specialități (precum preparate din carne, produse din rețete locale sau internaționale, brânzeturi, deserturi). În total, gama aduce peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, care vor ajunge treptat în toate magazinele și se va extinde în permanență.
Noua marcă proprie include și peste 110 de produse nealimentare, de la produse de curățenie, la cosmetice și îngrijire personală. În același timp, în cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse și gamele BIO și ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare și nealimentare, pentru a oferi clienților opțiuni pentru un stil de viață sănătos, echilibrat și responsabil față de natură.
“De când am pornit la drum, acum mai bine de 25 de ani, ne-am dorit ca Mega Image să fie sinonim cu calitatea. Și nu doar cu calitatea, ci cu calitatea la un preț corect. Am vrut ca toți clienții care cumpără de la noi cu toată încrederea să primească înapoi produse de încredere. Să fie mulțumiți, încrezători că au făcut o alegere bună.
Astăzi, ducem mai departe această misiune printr-o nouă marcă proprie cu produse cu cel mai bun raport preț – calitate. Produse inspirate din tot ceea ce am văzut că le place clienților noștri și au nevoie zi de zi. Și, pentru că sunt produsele noastre, le numim simplu MEGA. Create de noi, inspirate de clienții noștri,” spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce și sustenabilitate Mega Image.
Toate produsele MEGA au garanția calității Mega Image și sunt produse atât la nivel local, cât și internațional. În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare și nealimentare în toate magazinele Mega Image și Shop&Go.
Numele MEGA a fost inspirat de adresarea clienților fideli, în limbajul lor de zi de zi, fiind în același timp parte din universul de brand definit de elemente moderne, urbane, dar și prin simplitate, încredere. Design-ul ambalajelor este creat tot într-o notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Mega Image.
Lansarea noii mărci proprii va fi o prioritate strategică pentru Mega Image, astfel compania se va concentra prioritar pe dezvoltarea ei mai departe, iar portofoliul de mărci proprii 365 și Delhaize va fi redus pentru a face loc și mai mult integrării noii mărci proprii, MEGA.
În același timp, MEGA va completa portofoliul de mărci proprii Mega Image, care include branduri de calitate, cu avantaje competitive puternice, precum: Gusturi românești, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.