Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mega Image da startul competitiei de creatie Mega Chic #2,

prin care relanseaza provocarea de a transforma cunoscuta sacosa de cumparaturi in cel mai dorit accesoriu din oras

Ca urmare a succesului colecției de sacoșe de cumpărături Mega Chic by Mega Image, lansată anul trecut sub semnătura designerilor români, Mega Image dă startul celei de-a doua ediții a competiției de creație. Prima ediție, care a avut loc la sfârșitul anului 2014, a stârnit cu adevărat interesul publicului, generând peste 400 de înscrieri în aplicație, dintre care mai mult de 200 de lucrări au fost validate pentru etapa de jurizare.

Ca rezultat al acesteia, colecția de sacoșe reutilizabile Mega Chic 2015, semnată de către cei 3 câștigători ai ediției anterioare, este prezentă în toate magazinele Mega Image din primăvara acestui an. Mai mult, succesul primei serii de sacoșe, a determinat ca în luna decembrie să fie disponibilă o nouă serie, realizată pe baza altor 3 lucrări apreciate atât de public, cât și de juriu din rândul înscrierilor din competiția realizată în 2014.

Astfel, anul acesta, în perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, tineri creativi, pasionați sau profesioniști în design, arhitectură, fotografie sau grafică sunt din nou invitați să înscrie idei pentru design-ul celei mai noi colecții de sacoșe de cumpărături Mega Chic by Mega Image #2.

Competiția de creație se desfășoară în aplicația Mega Chic, pe website-ul Mega Image, la adresa www.mega-image.ro/megachic. Noua colecție de sacoșe Mega Chic va ajunge în magazinele Mega Image în vara 2016, completând colecția de accesorii chic pentru shopping.

“Prima ediție Mega Chic ne-a impresionat prin numărul mare de înscrieri și prin lucrările originale ale participanților, din domenii diferite – fashion design, fotografie, arte plastice, arhitecți, graficieni. Am reușit, prin acest proiect, să valorificăm potențialul de creativitate din România și vrem să mergem mai departe, să transformăm sacoșa reutilizabilă de cumpărături într-o declarație de apreciere a creativității românești,” explică Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Inspirația pentru cel mai nou design al sacoșelor reutilizabile de cumpărături Mega Chic are ca surse și în această ediție orașul și cultura urbană contemporană, comunităție Mega Image, cele trei teme de concurs fiind: Cool Statement, Yummy Inspiration și Smart Community.

Cool Statement este despre typography, zicale românești cu substrat, expresii care ne inspiră sau ne fac să zâmbim, toate integrate intr-un design creativ.
Yummy Inspiration este despre delicii apetisante, bunătăți sănătoase sau plăcerile vinovate.
Smart Community reprezintă bucuriile de weekend, clipele speciale cu prieteni buni și familie, atmosfera de petrecere și aniversări memorabile.

Perioada de înscriere se va desfășura între 18 noiembrie și 31 decembrie 2015, iar lucrările vor putea fi votate de către public de la începutul campaniei până la data de 15 ianuarie 2016. Ulterior, un juriu format din specialiști în artă, fashion și fotografie va desemna trei design-uri câștigătoare, câte unul pentru fiecare temă de concurs, care vor deveni imaginea noii colecții de sacoșe reutilizabile Mega Chic by Mega Image.

Premiul cel mare pentru fiecare categorie este de 1000 Euro, iar premiul de popularitate va fi un iPad Air cu husă personalizată cu design-ul câștigător.

Mai multe detalii despre competiție, regulament, înscrieri și premii sunt în aplicația Mega Chic, disponibilă pe pagina www.mega-image.ro/megachic.

Bucuresti, 24.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.