“Comorile oceanelor”, o nouă campanie de loializare semnată de către agenţia de publicitate CohnandJansen JWT, a dat startul explorării subacvatice pe 9 februarie la Muzeul Antipa.
“Comorile oceanelor” este o continuare a poveştii de succes din 2011: “Minunile planetei noastre”.
În 2011 Mega Image a fost primul retailer care şi-a propus să transforme o experienţă obişnuită la cumpărături într-un joc interactiv şi educativ atât pentru părinţi cât şi pentru cei mici. Astfel, fiecare vizită în magazin a devenit o modalitate de a colecţiona cărtile de joc “Minunile planetei noastre”.
Campania a generat imediat un val de entuziasm peste aşteptări: cărţile de joc s-au epuizat înainte de finalul campaniei în timp ce micii şi marii colecţionari au creat singuri comunităţi online unde s-au organizat mii de schimburi de cărti de joc. Astfel, un simplu joc a devenit o platformă de succes.
Obiectivul pentru 2012 a fost extrem de ambiţios: să depăşim rezultatele bune de anul trecut în contextul în care mecanismul campaniei a fost replicat deja de competitori.
Pentru a creşte relevanţa, impactul şi vizibilitatea campaniei, soluţia a constat în creşterea interactivităţii şi în dezvoltarea de programe comune complexe împreuna cu partenerii de campanie.
Am colaborat cu Muzeul Antipa pentru a găzdui evenimentul de lansare. Timp de 3 zile cei mici au primit în premieră cărţile de joc din noua colectie şi au fost invitati să afle incredibilele poveşti ale adâncurilor, completând albumul “Comorile oceanelor”.
Campania include o colaborarea extinsă cu cei de la Animal Planet. În fiecare zi de la ora 18.00, în perioada 09 Februarie – 01 Mai puteţi urmări zilnic emisiunile “Comorile oceanelor” oferite de Animal Planet in parteneriat cu Mega Image unde veţi putea vedea imagini reale şi afla pe larg informaţii despre animalele din această colecţie.
Ca si anul trecut, anul acesta am dezvoltat pe site-ul Mega Image o platformă interactivă care permite atât schimbul live de cărţi de joc cât şi parcurgerea unui joc prin care cei mici pot explora mai mult lumea din adâncuri.
Nu în ultimul rând, pe perioada campaniei magazinele Mega Image s-au transformat într-un univers submarin în care copii îşi pot petrece timpul răsfoind albumele de colecţie.
Campania “Comorile oceanelor” se derulează în magazinele Mega Image în perioada 9 februarie – 1 mai 2012.
Echipa CohnandJansen JWT: Raluca Iacob, Strategic Planner; Alex Negoescu, Copywriter; Nadejda Ghilca, Art Director; Evelin Bundur, Junior Art Director; Arina Stoenica, Account Manager.
Echipa Mega Image: Raluca Alexandrescu, Marketing Manager; Cornelia Carjila Coordonator Promoţii.
{mosloadposition user9}