si tinteste o cifra de afaceri de 38 milioane euro anul acesta
Operatorul medical derulează în prezent cel mai agresiv program de dezvoltare și expansiune, asigurându-și astfel o detașare fermă față de ceilalți operatori
MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță numirea Danielei Badea în poziția de Channel Distribution Manager. Începând cu 20 septembrie, aceasta va fi responsabilă de crearea și coordonarea departamentului de medical services sales pe segmentul de retail din cadrul MedLife, precum și de implementarea politicilor de promovare în sfera serviciilor destinate pieței de retail.
Înainte de a se alătura echipei MedLife, Daniela Badea a deținut poziția de Senior Relationship Manager – Divizia pentru Medici din cadrul Băncii Transilvania, instituție în cadrul căreia a activat timp de 4 ani. În tot acest interval, Badea a fost responsabilă de promovarea imaginii, a produselor și serviciilor oferite de Divizia pentru Medici către sectorul medical și farmaceutic; satisfacerea nevoilor clientelei medicale în condiții de profitabilitate pentru companie, precum și de achizitia de noi clienți din sectorul medical și farmaceutic.
Absolventă a Academiei de Studii Economice, cu specializare în management, Daniela Badea și-a completat pregătirea profesională printr-o diplomă de masterat în Management Bancar obținută în cadrul aceleiași instituții de învățământ.
“Trecem prin cea mai importantă etapă de dezvoltare și expansiune a business-ului nostru – fapt condiționat și de creșterea puternică a segmentului de retail (fee for service), precum și de potențialul acestui segment în următorii ani. Deschiderea celor trei spitale numai în trimestrul I al anului viitor, dezvoltarea altor clinici de mari dimensiuni și extinderea lanțului propriu de farmacii sunt avantajele clare ce vor permite păstrarea și consolidarea ecartului dintre noi și ceilalți jucători de pe piața serviciilor medicale. În perioada imediat următoare, intenționăm să facem și alte achiziții importante și să creștem cifra de afaceri anul viitor cu 40%, de la aproximativ 38 mil. euro în acest an la un minim de 53 mil. euro pentru 2011. Având în vedere toate aceste planuri, credem că este extrem de important ca segmentul de retail să fie susținut de o strategie coerentă și unitară, care să asigure un return on investment maxim”, a declarat Mihail Marcu, Președinte MedLife.
”Am acceptat cu încredere această nouă provocare. Alături de noua echipă pe care o voi crea, îmi propun să lărgim canalele de distribuție și promovare a serviciilor din sfera de retail, să creștem gradul de awareness al MedLife în rândul pacienților, și să consolidăm relația dintre MedLife și pacienți, precum și dintre MedLife și personalul medical”, a declarat Daniela Badea, CDM MedLife.
La ora actuală, MedLife are în derulare mai multe proiecte în București și în țară, parte a programului de investiții în valoare de 20 de milioane de euro, susținut în parteneriat cu IFC, divizia de finanțare a Băncii Mondiale. Printre cele mai importante proiecte aflate în lucru se numără dezvoltarea a 4 spitale, unul dintre acestea având, în premieră pentru România, și o secție de primiri urgențe; deschiderea a 4 clinici medicale de mari dimensiuni și extinderea lanțului propriu de farmacii PharmaLife.