MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, continuă primul său proiect de responsabilitate socială dedicat protejării mediului – Facem România verde, prin lansarea celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor. În cea de-a doua etapă a campaniei de CSR, dezvoltată și implementată alături de agențiile pastel și Jazz, MedLife duce mai departe legământul de a face România bine.
Cea de-a doua etapă a campaniei este susținută și în mediul digital prin platforma dedicată proiectului, https://www.medlife.ro/facem-romania-verde, unde actualii și viitorii părinți își pot înscrie promisiunile. Toate gândurile pozitive ale părinților vor fi incluse simbolic în Capsula Timpului care va fi la rândul ei plantată în pădurea MedLife în următoarea etapă a campaniei.
“Anul trecut am început plantarea puieților pentru fiecare nou-născut din materinitățile noastre, iar prima recunoaștere a venit la scurt timp. Facem România verde a primit Premiul al II-lea la categoria Campanii CSR în Social Media la ultima ediție Romanian CSR Awards. Această apreciere ne-a determinat să ducem mai departe promisiunea unui viitor mai bun pentru generațiile viitoare și așa s-a născut ideea de a crea cea mai lungă scrisoare de promisiuni ale părinților pentru un viitor mai verde. Este proiectul nostru de suflet care ne aduce împreună și care în același timp unește părinții din toată țara. Credem că zâmbetul inocent al unui copil abia venit pe lume este o încurajare pentru toți cei care se încăpățânează să vadă binele din fiecare mâine. Este totodată o promisiune ce merită să prindă rădăcini”, a declarat Ina Bădărău, PR Manager MedLife.
Demersul survine celei de-a doua etape a campaniei Facem România verde care a demarat cu o nouă acțiune de plantare pe data de 5 mai. De la începutul proiectului, angajații MedLife împreună cu membrii echipei Fundației Conservation Carpathia au plantat 28.000 de puieți.
Proiectul de CSR dedicat protejării mediului înconjurător este încă o dovadă a faptului că MedLife se implică activ în găsirea celor mai bune oportunități pentru dezvoltarea României. Campania a fost demarată în toamna anului 2017, tocmai pentru a veni în sprijinul societății în ceea ce privește construirea unui mediu înconjurător mai sănătos pentru generațiile viitoare. În plus, campania este susținută și printr-o serie de proiecte și acțiuni de PR.