angajaţilor în perioadă de criză”
Medlife ţinteşte o cotă de piaţă de 40% pe segmentul de abonamente medicale până la sfârşitul anului acesta
Reprezentanţii Medlife, liderul pieţei serviciilor medicale private din România, susţin că abonamentele medicale rămân printre cele mai importante beneficii oferite de angajatorii români angajaţilor, mai ales în această perioadă, când marea majoritate a companiilor reduc subsanţial cheltuielile.
“Chiar dacă momentan traversăm o perioadă economică mai dificilă, când marea majoritate a companiilor reduc la maxim toate cheltuielile, angajatorii decid să nu renunţe la pachetele de servicii medicale, ba chiar să crească ponderea acestora, plecând de la ideea că oferă cel mai bun raport beneficiu-preţ. Programul prelungit, stresul de la locul de muncă, nesiguranţa economică – toţi aceşti factori pot afecta starea de sănătate a angajaţilor, iar directorii de companii pun tot mai mare preţ pe acest aspect comparativ cu anii precedenţi. Vorbind în termeni financiari, este mult mai simplu pentru o companie să ofere salariaţilor abonamente medicale de 10-15 euro lunar, decât să opereze o creştere similară a salariilor care, cel mai probabil, ar trece neobservată”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director, Medlife.
Medlife a înregistrat în primele trei luni ale acestui an un număr de aproximativ 10.000 noi abonaţi, în creştere cu 85 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Potrivit reprezentanţilor companiei, cel mai important motor de creştere a fost atragerea clienţiilor deserviţi anterior de concurenţă. “Această creştere importantă a numărului de arondaţi MedLife se datorează unui nou serviciu oferit companiilor – “sharing health”. Programul oferă posibilitatea companiilor de a nu alege un singur furnizor de servicii medicale, lăsând salariaţii, ca în cadrul unui preţ egal să aleagă furnizorul de servicii medicale la care doresc să fie arondaţi. În astfel de situaţii, salariaţii aleg în proporţie de peste 90% MedLife. Astfel, salariaţii sunt multumiţi, având posibilitatea de a alege, iar Departamentele de Resurse Umane ale companiilor ajung să înregistreze un grad mult mai scăzut de insatisfacţie al salariaţilor pe acestă zonă”, a mai precizat Ciprian Ciobanu.
Medlife a raportat la sfârşitul anul trecut un număr de 170.000 de abonaţi, dublu faţă de 2007. Pentru anul acesta, compania îşi propune să crească numărul de abonaţi şi să atingă o cotă de piaţă de 40% pe segmentul abonamentelor medicale.
Printre cei mai importanţi noi clienţi din portofoliul Medlife din acest an se numără: BRD, Vodafone, Philip Morris, Deloitte, Intercontinental, Avon, Ogilvy, Dorna, Elly Lilly, Pagini Aurii, Colas, şi câteva prestigioase case de avocatură. De asemenea, compania este în negocieri avansate pentru finalizarea a altor 5 – 6 tranzacţii cu grupuri de companii de mari dimensiuni.
{mosloadposition user10}