și menține estimările pentru anul în curs
Odată cu inaugurarea Centrului de Genetică și Biologie Moleculără, MedLife pariază pe o nouă nișă medicală ce are în vizor medicina personalizată și medicina predictivă
MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale private din România, a continuat să își consolideze poziția de lider de piață, înregistrând în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri la nivel de grup de 35,2 milioane euro în creștere cu 17% față de aceeași periodă a anului trecut.
Rezultatele raportate sunt în linie cu obiectivele de business ale companiei și continuă să înregistreze un trend pozitiv în pofida contextului economic dificil, dar și a unui climat incert și nefavorabil ce s-a creat pe piața serviciilor medicale datorită lipsei de predictibilitate în ceea ce privește regulile de contractare a fondurilor publice de către unele spitale private.
“Primul semestru a fost pentru MedLife o perioadă destul de aglomerată în care a trebuit să ne disipăm efortul pe două fronturi. Pe de o parte să fim activi, să optimizăm modelul nostru de business și să ne consolidăm ca atare poziția de lider de piață și, pe de altă parte, să facem o serie de demersuri către Ministerul Sănătății și Casa Națională de Asigurări care să conducă la o trasparență și o claritate mai mare a regulilor de contractare a fondurilor publice de către unele spitale private. Dacă primul obiectiv a fost realizat cu succes, compania înregistrând o cifră de afaceri în linie cu estimările inițiale, pentru cel de a-l doilea obiectiv mai este loc de clarificări. Sperăm că această situație se va îmbunătăți măcar la nivelul normelor aplicate în 2014”, a declarat Mihai Marcu, Președinte CA MedLife.
MedLife a înregistrat în primele șase luni din acest an cca 870.000 de clienți în zona de retail (plătitori cash), în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Adițional, aceasta a raportat peste 11.000 de internări la nivelul celor 6 spitale proprii în creștere cu 14% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Compania a menținut ritmul de creștere și pe segmentul corporate. Astfel, în portofoliu companiei au fost aduși în primele 6 luni 38.000 de clienți noi, numărul total al celor arondați la serviciile MedLife fiind, în prezent, de 238.000 abonați.
{mosloadposition user9}