Medic One, prima agenție din România dedicată exclusiv comunicării în domeniul sănătății, va gestiona campania de comunicare aferentă lansării unui nou produs Pfizer Consumer Healthcare pe piața românească, este vorba despre ThermaCare.
ThermaCare este un bandaj cald terapeutic ce amelioreaza eficient durerile musculare și articulare, în două variante de prezentare ce se ajustează perfect pe forma corpului.
“ThermaCare este unic pe piața din România, acționând local asupra sursei durerii, cu un efect de 8 până la 12 ore. Nu conține substanțe medicamentoase, acționând doar prin puterea căldurii. Este foarte ușor de purtat în orice circumstanțe: la birou, la cumparaturi, în parc sau chiar atunci când faci sport. Atât strategia de comunicare prezentata de Medic One, foarte bine argumentată, și dezvoltată pe o perioadă de trei ani, cât și expertiza echipei în healthcare communication și-au spus cuvântul și ne-au convins că Medic One este partenerul potrivit pentru aceasta lansare”, spune Georgiana Sfrija, Director de marketing Pfizer Consumer Healthcare Romania, Adriatics & Baltics.
Lansarea ThermaCare se va desfășura începând cu luna septembrie a acestui an și se va concentra în primul an pe comunicarea directă cu potențialul pacient. Astfel, o componentă importantă a acestei campanii se va desfășura în farmacii partenere ale proiectului, unde vor avea loc demonstrații de utilizare a produsului și unde reprezentanții ThermaCare vor oferi mostre de produs și sfaturi utile.
Campania va fi completată de comunicarea online, materiale informative în farmacii și va include și comunicare specializată, adresată profesioniștilor din domeniul sănătății.
“Vedem din ce în ce mai mulți tineri care suferă de aceste afecțiuni: timpul îndelungat petrecut la birou, pe scaun, în mașină, sedentarismul, toate acestea au ca efect apariția durerilor musculare și articulare. ThermaCare reprezintă o adevărată inovație, un remediu modern, de acum la dispoziția tuturor, cu o adresabilitate mare în rândul targetului de diferite vârste. Proiectul de lansare a ThermaCare în România a fost o provocare pentru echipa noastră, prin complexitatea sa, dar ne-am conturat strategia de comunicare ținând cont de potențialul și targetul acestui produs pe piața românească”, spune Corina Sofariu, Account Director Medic One.
ThermaCare se găsește din luna iunie în farmaciile din toată țara.
Medic One a dezvoltat o colaborare de durata cu Pfizer, concretizata pe parcursul ultimilor ani în diferite proiecte de comunicare, destinate lumii medicale, publicului larg sau pacienților, dar și proiecte de comunicare internă.
{mosloadposition user9}