mediaTRUST, liderul pieței locale de monitorizare media, și Media Kompass, companie specializată în servicii de monitorizare media pentru sectorul farmaceutic și medical, anunță încheierea unui parteneriat strategic.
Cele două companii își valorifică, astfel, expertiza dobândită în monitorizarea transmedia pentru a le oferi clienților din domeniul farmaceutic și al serviciilor medicale un produs complex și versatil pentru monitorizarea acoperirii în media și analiza de imagine. Bazată pe resursele tehnologice ale mediaTRUST România și experiența în domeniul farmaceutic și medical a Media Kompass, soluția tehnică dezvoltată de cele două companii înglobează rapoarte zilnice de monitorizare transmedia, analize de imagine complexe ale companiei sau ale competiției, o platformă digitală cu un nivel ridicat de customizare și un design prietenos, arhive ale acoperirii în media, setarea de alerte pentru monitorizarea presei în situații de criză și multe alte funcționalități.
„Salutăm acest parteneriat cu Media Kompass, care face parte din strategia de dezvoltare a afacerii noastre pe piața locală. În ultimii ani, mediaTRUST s-a poziționat ca un adevărat lider al pieței de profil, prin creșterea constantă a bazei de clienți din industrii cât mai diverse și prin diversificarea portofoliului de produse. Cu ajutorul soluțiilor integrate de monitorizare ale mediaTRUST, clienții Media Kompass vor beneficia de o experiență superioară în utilizarea instrumentelor de evaluare și măsurare a impactului campaniilor de comunicare. Aceste instrumente sunt indispensabile departamentelor de PR, Comunicare sau Marketing, agențiilor și consultanților în comunicare, pentru a demonstra contribuția acestor profesioniști la generarea de valoare pentru companii și la consolidarea reputației corporative”, a declarat Bogdan Apostol, directorul general al mediaTRUST.
Echipa Media Kompass va dispune de instrumente de lucru optimizate, de tehnologii de ultimă generație deja utilizate cu succes în alte piețe exigente (fabricație, energie, petrol și gaze, industria alimentară și a băuturilor răcoritoare, bunuri de larg consum, retail, telecomunicații, finanțe-bănci, tehnologie și IT, autorități și companii din sectorul public). În același timp, clienții Media Kompass vor avea acces la produsele premium ale mediaTRUST, la rapoarte de monitorizare transmedia (canale cu acoperire națională, regională sau locală), la alerte și notificări despre subiecte de actualitate, la analize media precise și relevante.
„Accesul la tehnologii de monitorizare și analiză de presă ultra-moderne, personalizate și accesorizate pentru o utilizare mai ușoară și mai rapidă, reprezintă pentru industria farmaceutică un instrument indispensabil pentru reușita în atingerea obiectivelor de business. Soluțiile moderne ale mediaTRUST, alături de experiența acumulată de Media Kompass în cei 18 ani de activitate pe acest segment, constituie fundația unui parteneriat de care vor beneficia actori relevanți din industria farmaceutică”, a declarat Dan Miclea, directorul Media Kompass.