mediaTRUST, una dintre cele mai mari companii de monitorizare media din Romania, mizeaza in acest an pe cresterea cifrei de afaceri cu 35% fata de 2010, de la 1,05 milioane lei pana la aproximativ 1,42 milioane lei, ca urmare a maririi portofoliului de clienti.
In primul semestru din 2011 compania a realizat afaceri cu 46% mai mari comparativ cu perioada similara din anul trecut, de 664.000 lei.
“Rezultatele financiare inregistrate pe primul semestru al acestui an ne confirma evolutia ascendenta pe care o estimam pentru acest an. Per total, in 2011 mizam pe un avans de 35% al cifrei de afaceri, in parte si datorita majorarii numarului de clienti noi, care provin in mare parte din sectorul PR si comunicare, dar si datorita inovatiilor realizate”, a declarat Bogdan Apostol, director general al mediaTRUST Romania. Potrivit afirmatiilor sale, clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.
Incepand cu luna iunie, mediaTRUST Romania a inceput sa ofere clientilor sai posibilitatea de a beneficia de monitorizarea media direct pe telefonul mobil, prin intermediul mobisite-ului m.mediatrust.ro, unde acestia vor avea acces la versiunea Light a platformei web.
Prognozele pozitive ale companiei pentru acest an au permis si extinderea echipei, de la 23 de angajati in 2010 la 33 in momentul de fata, care ofera suport nu doar pe partea de productie, ci si pe vanzari si comunicare. Echipa mediaTRUST este alcatuita din sapte departamente – vanzari si marketing, analiza, control si corespondenta, monitorizare Internet, monitorizare presa, monitorizare radio si TV, precum si departamentul traduceri.
Referitor la piata in care opereaza, oficialii companiei se declara rezervati. “In cea mai buna situatie, piata va stagna anul acesta la nivelul lui 2010. Principalele motive sunt bugetele restranse ale companiilor in ceea ce priveste cumpararea de servicii de monitorizare, dar si concurenta din piata. Lupta pentru clienti a devenit mai grea in contextul actual, aceasta ducandu-se in principal la nivelul preturilor. Totusi, beneficiind de suportul si know-how-ul companiei mama, IMM – Institute of Media Monitoring Polonia, mediaTRUST va reusi sa isi atinga obiectivele si sa inregistreze o evolutie mai buna decat competitorii sai”, a adaugat Bogdan Apostol.
Conform directorului general al mediaTRUST, piata de monitorizare media din Romania atinge valoarea de aproximativ 16 milioane lei.