mediaTRUST România este, începând cu 2014, membru al Biroului Român de Audit Transmedia şi al Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor.
În calitate de membru BRAT, mediaTRUST dispune de serviciul SNA FOCUS – sistemul de cercetare media care oferă rezultate de audienţă pentru presa scrisă, rezultate despre consumul de produse şi servicii (inclusiv mărcile consumate), stilul de viaţă, profilele socio demografice. Prin alăturarea la ARMA, mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanţi furnizori de monitorizare si analize de media, beneficiază de audienţele TV.
Prin integrarea datelor de audienţă, mediaTRUST oferă analize media complexe ce permit evaluarea targetării corecte şi eficiente a comunicării.
mediaTRUST monitorizează în prezent 23 posturi TV naţionale, 12 posturi radio naţionale, peste 570 de publicaţii naţionale şi locale, peste 2000 de surse de ştiri online, peste 20000 de blog-uri si forum-uri la care se adaugă toate conturile publice ale utilizatorilor români de Facebook, Twitter si Google+.
„Complexitatea serviciilor oferite şi acţiunile recente întreprinse de mediaTRUST au ca scop consolidarea şi menţinerea companiei la cel mai înalt nivel al pieţei de monitorizare media”, spune Bogdan Apostol, Directorul General mediaTRUST.
„Dorim să urăm bun venit agenţiei în rândul membrilor organizaţiei. Ne bucurăm că jucătorii de pe piaţă doresc să ofere servicii la cele mai înalte standarde şi că, pentru aceasta, înţeleg necesitatea de a face parte din organizaţiile industriei. Este un exemplu pe care şi alţi jucători ar trebui să îl urmeze”, a declarat Costin Jucu, Director Executiv ARMA.
„Accesul la rezultatele SNA FOCUS este un pas important şi normal, pentru orice companie de monitorizare ce doreşte să ofere clienţilor săi analize fundamentate, detaliate. mediaTRUST a făcut aşadar o alegere optimă, rezultatele studiului BRAT asigurând o valoare adaugată reală produselor companiei. BRAT cooperează de mai mult timp cu segmentul de monitorizare. Sunt convinsă că parteneriatul dintre companiile de monitorizare şi asociaţiile profesionale ale industriei de media vor contribui la dezvoltarea ambelor domenii, în beneficiul comun”, a precizat Arina Ureche, Director General BRAT.