Turneul Național Stradivarius susținut anul acesta de Alexandru Tomescu și Eduard Kunz, unul dintre cei mai apreciați pianiști din Europa, a generat 238 de materiale în media, în perioada 10 mai – 11 iunie 2014.
Turneul Stradivarius – In the mood for Prokofiev a înregistrat o vizibilitate crescută în mediul online, cu 193 de materiale, Hotnews.ro fiind sursa cu cele mai multe materiale publicate (4). În perioada 10 mai – 11 iunie au fost înregistrate 13 știri ce au avut ca subiect Turneul Stradivarius, iar Digi 24 a difuzat 5 materiale. În presa scrisă au fost publicate 32 de articole.
Turneul Stradivarius în publicitate
În intervalul 1 mai – 11 iunie 2014 au fost difuzate 279 de reclame pentru Turneul Naţional Stradivarius cu un rate card estimat de 474.638 euro. Posturile de televiziune au difuzat cel mai mare număr de reclame (272) de reclame, dintre care 181 au fost difuzate de TVR 2, urmate de presa scrisă (7).
Despre raport
Analiza cuprinde publicațiile tipărite şi online (fără reţele de socializare), posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 10 mai – 11 iunie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 228.398 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 mai -11 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.