Mediafax Group şi RoNewMedia au încheiat un parteneriat în urma căruia primii 1.000 de cumpărători din România ai biletelor full-pass la eveniment beneficiază de un pachet atractiv de servicii.
Astfel, la fiecare bilet de 200 de euro achiziţionat, Mediafax Group oferă un pachet cu o valoare de peste 280 de euro (*) reprezentând un abonament de 6 luni la ediţiile print şi online ale Ziarul Financiar şi Business Magazin, precum şi o lună de acces la serviciile cu plata ZF Corporate (care va fi lansat în curând).
Mediafax Group a devenit totodată partener media oficial al evenimentului, prin Ziarul Financiar şi Business Magazin [print], ZF.ro, bmag.ro, Gândul.info, Mediafax.ro şi GO4IT.ro [online] şi Mediafax [ca agenţie de presă].
Pe lângă beneficiul oferit de Mediafax Group, biletul full pass la conferinţă oferă acces la toate evenimentele din cadrul RoNewMedia: 3 zile de conferinţe şi workshopuri cu peste 30 de speakeri de la mari companii din domeniul tehnologic şi media digitale, expoziţie, participare la IAB MIXX Awards şi la RoNewMedia Internet Party, precum şi, post eveniment, full acces în platforma de e-learing RoNewMedia Academy.
(*) 290 RON – valoarea abonamentului pe 6 luni la ediţia print Ziarul Financiar + 85 RON – valoarea abonamentului pe 6 luni la ediţia print a Business Magazin + 200 EURO – valoarea abonamentului pe o lună la serviciul online ZF Corporate.