Mediaedge:cia (MEC), una dintre cele mai mari companii specializate în comunicare şi implementare media, parte a grupului WPP, se lansează în România.
Compania Media Insight, ce aparţine grupului WPP şi operează în România din anul 2000, devine începând cu luna mai a acestui an Mediaedge:cia (MEC). Echipa formată din 23 de specialişti în media şi comunicare va fi condusă în continuare de Bogdan Prăjişteanu, Managing Director Mediaedge:cia.
Mediaedge:cia preia în portofoliul său atât clienţii Media Insight existenţi la nivel local – Bigotti, Cargill, Elite, Ferrero, GTC, Ikea, Orkla Foods, Plus Discount, Tchibo, Safilar şi URBB, cât şi clienţii internaţionali ai companiei – Beiersdorf, Michelin, Novartis, Sony Ericsson şi Visa.
Înfiinţarea agenţiei Mediaedge:cia în România le oferă clienţilor locali acces la una dintre cele mai mari reţele globale de comunicare, asigurându-le întreg suportul în dezvoltarea strategiilor media la un nivel competitiv ridicat şi adaptate pieţei, iar clienţilor internaţionali mai multe oportunităţi de planificare şi implementare a activităţilor de media în regiunea Europei Centrale şi de Est.
Conform estimărilor RECMA din 2006, Mediaedge:cia se află pe locul 2 în Europa Centrală şi de Est, cu o cifră de afaceri de 1.079 milioane de dolari.
Bogdan Prăjişteanu subliniază avantajele competitive pe care noua agenţie le aduce clienţilor din România: “Ne bucurăm să facem parte din reţeaua Mediaedge:cia – agenţie globală de top în planificarea şi implementarea comunicării media. În noua structură, le putem oferi clienţilor noştri cunoştinţele şi experienţa uneia dintre cele mai mari reţele globale de comunicare, ceea ce îi va ajuta să îşi atingă obiectivele comerciale printr-un concept dezvoltat de Mediaedge:cia la nivel internaţional – "Active Engagement”.
De asemenea, echipa noastră va avea acces în mod constant la traininguri şi oportunităţi de dezvoltare profesională, care vor determina îmbunătăţirea consistentă a rezultatelor clienţilor noştri, fiind permanent la curent cu cele mai noi tendinţe şi studii de pe piaţa globală de media.”
Anna Lubowska, Chief Executive Officer, Central and Eastern Europe, Mediaedge:cia adaugă: “Suntem încântaţi să lansăm oferta noastră în România. Am colaborat cu Bogdan Prăjişteanu şi echipa sa încă din 2003 pentru a construi o bază solidă, care să ofere clienţilor noştri servicii de neegalat pe piaţa românească. Am convingerea că Mediaedge:cia poate deveni lider al pieţei de media din Romania, îmbinând într-un mod unic conceptul “Active Engagement” cu serviciile complexe de media oferite pe toate canalele de comunicare specifice, pentru a răspunde cerinţelor clienţilor noştri în contextul unui mediu de comunicare aflat în permanentă schimbare.”
În acelaşi timp, agenţia Young&Rubicam / Team Advertising – partener media al grupului WPP – se va afilia reţelei MAXUS, echipa de 15 specialişti de media continuând să fie condusă de Nicu Laiţă ca Managing Director. Portofoliul de clienţi Young&Rubicam / Team Advertising include companii internaţionale cum ar fi Colgate-Palmolive, Danone şi Xerox, dar şi clienţi locali precum Ţiriac Auto Group, Daimler-Chrysler, Clal Insurances, AG Direct. Toţi aceşti clienţi vor avea numeroase beneficii în urma afilierii la agenţia Maxus.
Nicu Laiţă afirmă că “Afilierea la reţeaua Maxus, parte a grupului WPP, reprezintă un pas important înainte. Pe de-o parte, ne oferă oportunitatea de a construi în România un brand de media foarte puternic, iar pe de alta parte oferă reţelei Maxus ocazia de a se extinde către o ţară-cheie în regiune. Vom continua colaborarea cu grupul WPP, ceea ce reprezintă o asociere strategică nu numai pentru clienţii noştri, cu care avem o relaţie bazată pe încredere, dar şi pentru partenerii noştri media.”
Despre Mediaedge:cia:
Mediaedge:cia (MEC) este cea mai mare agenţie de planificare şi implementare a comunicării de media la nivel global. Compania reuşeşte să creeze o relaţie de implicare activă între consumatori şi mărcile clienţilor săi, ceea ce conduce la notorietate relevantă, la relaţii profunde cu consumatorul şi la un volum mai mare de vânzări. Serviciile oferite de Mediaedge:cia includ analiza profilului consumatorului şi a eficienţei investiţiei, strategii complexe de comunicare, cumpărare şi planificare media, interacţiune (digitală, directă, căutare), consultanţă în proiecte de sponsorizare şi activarea consumatorului, precum şi conţinut de brand şi entertainment marketing. Cei 4000 de consultanţi talentaţi şi motivaţi lucrează cu clienţi locali, regionali şi internaţionali în cele 199 de birouri din 79 de ţări.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi www.mecglobal.com
{mosloadposition user10}