În urma unei evaluari, Mediaedge:cia România a fost desemnată agenţia care se va ocupa de planificarea şi implementarea media a contului BCR, parte a grupului Erste, începând cu luna mai. Mediaedge:cia (MEC) oferă servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării media cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi eficienţei investiţiei. Ca extensie a serviciilor de comunicare, divizia specializată MEC Interaction oferă servicii de consultanţă şi implementare în proiecte de promovare online. Divizia specializată Media Lab oferă consultanţă în proiecte de cercetare, dezvoltare şi consultanţă strategică. Divizia specializată MEC Access oferă consultanţă în implementarea de parteneriate şi sponsorizări de evenimente cu ajutorul unor platforme de comunicare în diverse domenii precum: artă, social, celebrităţi, cinematografie, divertisment, sport şi muzica. Divizia specializata MEC Retail oferă consultanţă în proiecte specializate în domeniul retailului modern.
„Înca de la bun-început, pe tot parcursul evaluării, am beneficiat de tot suportul reţelei MEC având astfel posibilitatea să ne punem în valoare profesionalismul şi spiritul de lucru în echipă, utilizând la maximum toate resursele noastre de comunicare. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm pentru contul BCR deoarece acesta reprezintă un brand reper pe piaţa din România, şi un pas mare înainte în strategia noastră de dezvoltare", a declarat Bogdan Prăjişteanu, Managing Director, al Mediaedge:cia România.
BCR, membră a Grupului Erste, este o bancă universală fiind cea mai importantă instituţie bancară din România, gestionând active de peste 17,5 miliarde de EUR. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii, având în prezent 580 sucursale şi agenţii în întreaga ţară în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispoziţia clienţilor o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking şi e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit şi de debit şi are instalată cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 1.500 de aparate şi de terminale electronice operaţionale la comercianţi pentru plata cu card – 13.000 de POS. BCR se prezintă astăzi drept cel mai important Grup financiar din România, cu activităţi în ţară şi străinătate, prin subsidiare şi sucursale bancare, cu o prezenţă marcantă prin societăţile sale de profil, pe piaţa de capital, pe piaţa leasingului, pe cea a asigurărilor şi în domeniul managementului activelor.
„Suntem bucuroşi să ducem procesul de integrare într-o etapă superioară reflectată şi în utilizarea de către BCR a aceleaşi agenţii media a Holdingului ERSTE" a declarat Daniel Pană, Marketing Director al BCR România.
{mosloadposition user10}