În cadrul unui parteneriat desfăşurat la nivel de reţea, Mediaedge:cia România a fost desemnată agenţia care se va ocupa de comunicarea şi implementarea media a clientului „Epee Ro mania”, parte a Grupului Epee ce îşi desfăşoară activitatea în cinci ţări din Europa: Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria şi România.
„Epee Ro mania” se lansează pe piaţa din Romania în luna octombrie, cu ajutorul unei campanii de comunicare media, care ţinteşte trei obiective importante: clasarea „Epee Ro mania” pe primul loc în topul distribuitorilor de jucării din România, construirea notorietăţii în rândul consumatorilor, precum şi asumarea rolului de formator pe piaţa de specialitate.
Abordarea media va fi marcată de debutul unei campanii de lansare, ce se va desfăşura în perioada octombrie – decembrie 2007 pe TV – statiile Antena 1, Jetix, Minimax şi Internet. Campania se adresează în special copiilor, fete şi băieţi, cu vârste cuprinse între 4 şi 12 ani şi va include 10 branduri, fiecare din ele reprezentat de până la 3 produse internaţionale.
„Odată cu câştigarea unei noi categorii în portofoliul nostru, împreună cu „Epee Ro mania” avem prilejul să redescoperim jocurile, fantezia şi imaginaţia copilăriei. Din această perspectivă, ne bucurăm să dezvoltăm servicii de comunicare, ce pun accent pe comportamentul şi dorinţele celor mici,” a declarat Bogdan Prăjişteanu, Managing Director, Mediaedge:cia România.
Mediaedge:cia România va oferi servicii de comunicare, cumpărare, planificare şi implementare media, strategii de analiză a profilului consumatorului şi eficienţei investiţiei, strategii de interacţiune tip digitală, directă şi căutare, precum şi strategii de cercetare şi consultanţă în proiecte de sponsorizare.
„Este bine să iei în serios lucrurile specifice copilăriei. Şi este bine să te distrezi în timp ce faci afaceri. Asta facem împreună cu cei de la Mediaedge:cia : ne destindem în timp ce discutăm lucruri serioase. Noi îi binedispunem, iar ei ne aduc mai aproape de fiecare, ca să molipsim pe cât mai mulţi de copilarie. Astfel, împreuna cu cei de la Mediaedge:cia ne propunem să-i antrenăm pe toţi din jur la joacă. Să înceapă distracţia !”, a declarat Mircea Bivolaru, General Manager “Epee Ro mania”.
Grupul de firme Epee, îşi desfăşoară operaţiunile în domeniul fabricării, importului, distribuţiei şi
comercializării de jucării în ţări din Europa. În prezent grupul este activ în 5 ţări, urmând ca numărul
acestora să crească pe viitor.
{mosloadposition user10}