la MEC Interaction Academy
Mediaedge:cia (MEC) a iniţiat anul trecut MEC Interaction Academy, un centru de dezvoltare profesională, dedicat perfecţionării competenţelor digitale a angajaţilor din pieţele emergente din regiunea Europa Centrală şi de Est.
Aflată la prima editie, MEC Interaction Academy s-a desfăşurat pe o perioadă de 6 luni, in cadrul sediului global al MEC din Londra, la care au participat România, Ungaria şi Polonia. La final, in urma unui examen de competenţe digitale, cei trei absolvenţi au obţinut certificarea Google Advertising Proffesional.
“Crezul nostru este “One MEC". Acesta se referă atât la modul în care clienţii trăiesc experienţa Mediaedge:cia, cât şi la modul în care lucrăm împreună: comunicăm şi împărtăşim unii altora cele mai bune metode de lucru. MEC Interaction Academy este o confirmare reală a acestei abordări”, a declarat Bogdan Prajişteanu, Managing Director al Mediaedge:cia România.
În cadrul programului training s-a vizat dobândirea unor competenţe avansate de Search Marketing, desfăşurate în urma unei strânse colaborări între Google UK şi Outrider (WPP), companie specializată a GroupM. A urmat distribuirea în departamentele de planning, buying şi client service ale MEC Global Solutions, iar la final, stagiul de pregătire, ce a presupus gestionarea unor conturi globale precum Monster.com, Citibank şi Sony Ericsson, s-a încheiat cu obţinerea certificării Google Advertising Proffesional.
“Scopul Academiei este de a ajuta în mod direct şi rapid la dezvoltarea competenţelor departamentului de Interaction pe pieţele emergente. Participanţilor le este oferit un program structurat, care le asigură contact direct cu fiecare arie dezvoltată de acest departament, cu strategiile, tehnologiile şi platformele digitale aferente. Mai mult, participanţii au şansa imensă de a lua contact cu reţeaua Mediaedge:cia, care îi ajută să interactioneze şi să-şi facă relaţii pe care le pot folosi în viitor", a declarat Jeff Hyams, Chief Strategy Officer, Europe, Middle East şi Africa
“M-am alăturat echipei Mediaedge:cia România anul trecut în luna septembrie, iar la scurt timp am fost detaşat în cadrul MEC Interaction Academy. Acolo am avut oportunitatea să imi extind pregatirea profesionala lucrând pe cele mai avansate şi competitive pieţe digitale din lume. Din această perspectivă, mi-am format o imagine foarte realistă asupra viitorului pieţei din România în următorii cinci ani, astfel consider că acum avem capacitatea de a oferi soluţii de Interaction cu mult peste nivelul actual al pietei locale”, a declarat Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager al Mediaedge:cia România.
{mosloadposition user10}