Mediaedge:cia a fost desemnata, in urma unei licitatii agentia care va gestiona contul de media al companiei FRoSTA, lider de piata pe segmentul produselor din peste inghetat din Polonia.
Pentru brandul Golden Fish Fingers, Mediaedge:cia ofera servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei.
Obiectivele campaniei de media pentru brandul Golden Fish Fingers vizeaza cresterea notorietatii si generarea vanzarilor, mediul de comunicare selectat fiind televiziunea. Campania de comunicare media se va derula in perioada 28 Decembrie – 28 Februarie.
"Deoarece am observat o crestere dinamica a pietei din Romania, am decis sa investim in perspectiva acestei categorii, ca sa ne intarim pozitia de lider de piata”, a declarat Adam Basalaj, FRoSTA General Manager
„Suntem incantati sa consolidam si in Romania marca Golden Fish Fingers, oferind solutii eficiente in planificarea comunicarii, implementare media si expertiza in categoria FMCG,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al MEC Romania.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}