Mediaedge:cia (MEC) Romania, a fost desemnata agentia de planificare a comunicarii si implementare media pentru Danone, incepand cu ianuarie 2009. Agentia a castigat licitatia, desfasurata pe parcursul a trei luni, impotriva altor doua agentii de media calificate in finala.
Pe parcursul licitatiei, MEC a demonstrat abilitati de leadership, in special in optimizarea strategiei de comunicare precum si a activitatilor de planificare si implementare media.
„Suntem incantati de decizia Danone. Aceasta reusita se datoreaza, in primul rand, echipei, care s-a intrecut pe sine, precum si a retelei MEC, care a fost alaturi de noi, la fiecare pas. Impreuna cu noul nostru partener, pe baza valorilor comune, avem convingerea ca in anii ce vor urma, vom reusi sa construim o relatie de implicare activa între consumatori si brand-urile Danone,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, MEC Romania.
"MEC a castigat contul pentru ca a demonstrat capacitatea de a dezvolta o strategie de media robusta care ne va ajuta sa ne atingem rezultatele de vanzari incepand cu 2009. MEC este o agentie profesionista care utilizeaza instrumente de planificare si implementare media de ultima generatie. De aceea, suntem increzatori ca ne vor ajuta sa ne atingem obiectivele ambitioase si sa ne imbunatatim eficienta in investitia de media” a declarat Benoit Chaix de Lavarene, Marketing Director, DANONE.
{mosloadposition user10}