Mediaedge:cia România a fost desemnată agenţia responsabilă cu dezvoltarea strategiei de comunicare şi implementare media a contului Băneasa Shopping City în urma unei licitatii, desfăşurată în mai multe etape. Mediaedge:cia va oferi clientului Băneasa Shopping City un set complet de servicii media de analiză a profilului consumatorului şi a eficienţei investiţiei, strategii de comunicare, cumpărare, planificare şi implementare media, servicii de interacţiune tip digitală, directă şi căutare, precum şi servicii de cercetare şi consultantă în proiecte de sponsorizare. Campania media va demara în primăvara anului viitor odată cu evenimentul de lansare oficială a „celui mai aşteptat mall din România”, Băneasa Shopping City. Obiectivul campaniei este de a construi notorietatea proiectului Băneasa Shopping City care să devină astfel cel mai important punct de atracţie pentru toţi bucureştenii şi nu numai.
„Contul Băneasa Shopping City este o oportunitate pentru noi pentru că vom promova cel mai aşteptat mall din Romania” a declarat Bogdan Prăjişteanu Managing Director al Mediaedge:cia. „Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja să lucrăm, ca în primăvara anului viitor toţi românii să păşească pragul Băneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei şi al distracţiei” a adăugat Bogdan Prăjişteanu.
Băneasa Shopping City reprezintă o construcţie de aproximativ 85,000 mp. suprafaţă inchiriabilă care va găzdui peste 220 de magazine la cele mai înalte standarde europene. Băneasa Shopping City este parte integrantă a Zonei Comerciale Băneasa întins pe o suprafaţă de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numărul 1 în mobilă din lume, CARREFOUR, unul dintre cele mai mari din România, împreună cu galeria de shopping FEERIA, METRO, cel mai important magazin “cash & carry” din România, BRICOSTORE, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din ţară, MOBEXPERT, retailerul şi producătorul numărul 1 în materie de mobilă şi MOTOR CITY, showroom auto dedicat vânzarii celor mai faimoase branduri de maşini care se va deschide în 2008.
„Am ales Mediaedge:cia (MEC), parte a grupului WPP, pentru că este una dintre cele mai mari şi mai apreciate companii specializate în comunicare şi implementare media” a declarat Ali Ergun Ergen Administrator şi Retail Development Manager al Băneasa Developments.”Sunt convins că vom face o echipă bună, unită de un scop comun, acela de a face cunoscut publicului român centrul comercial Băneasa Shopping City “ a adăugat Ali Ergun Ergen.
Mediaedge:cia (MEC) este in prezent cea mai mare agenţie de planificare şi implementare a comunicării de media la nivel global. Compania reuşeşte să creeze o relaţie de implicare activă între consumatori şi mărcile clienţilor săi, care să conducă implicit la o notorietate relevantă, relaţii profunde cu consumatorul precum şi un volum mai mare de vânzari. Cei 4000 de consultanţi talentaţi şi motivaţi lucrează cu clienţi locali, regionali şi internaţionali în cele 199 de birouri din 79 de ţări.
{mosloadposition user10}