Portofoliul MediaCom s-a extins cu doi noi clienți importanți: Astratex și Duracell.
În urma unui pitch local de buying și strategic planning, echipa MediaCom a adus în portofoliul său un nou jucător activ pe piața de retail din România – Astratex. De asemenea, la nivel international, agenția a câștigat contul Duracell, în urma unui pitch extrem de competitiv, care a debutat în luna noiembrie a anului trecut.
“Suntem bucuroși pentru câștigul în sine, desigur, dar mai ales pentru că simțim cu toții nevoia de vești bune și de speranța că vom reuși să traversăm această criză cât mai bine, cu aceleași standarde de profesionalism. Suntem determinați să găsim resurse și soluții, atât pentru zona de new business, cât și pentru a ne păstra clienții actuali, așa cum este cazul, spre exemplu, al clientului Zdrovit România, care a rămas în portofoliul nostru, în urma unui pitch recent. Le mulțumesc echipelor implicate și clienților pentru încrederea acordată” – Oana Petroff, CEO MediaCom România.
MediaCom și GroupM dețin poziția de lider în zona de New Business, atât pe piața locală, cât și la nivel de EMEA, conform Barometrului COMvergence, realizat pentru primul trimestru din 2020.
“Nu va fi ușor, industria noastră se zguduie puternic, dar am mai trecut prin momente de criză și suntem pregătiți să rămânem pe baricade. Profesionalismul, etica de business sunt mai importante ca niciodată, iar rezultatul COMvergence ne confirmă că suntem pe o direcție bună în acest moment. O criza vine, te caleste si pleaca. Vom vedea ce ne rezervă viitorul” – Mirel Pleșca CFO GroupM România.