ING Retail Banking prin intermediul Yahoo!
Prima etapă a campaniei derulată de ING Bank prin intermediul Yahoo! a adus în 4 luni de campanie peste 2 milioane de vizitatori unici pe site-ul ING Retail Banking. Campania de promovare pentru ING Card Cont’ROL, ING Card Student şi ING Credit Card a fost planificată pentru perioada septembrie – decembrie 2008 şi va continua şi anul acesta.
În urma parteneriatului exclusiv încheiat cu Mediacafé, cele trei produse ING au devenit vizibile celor aproximativ 8 milioane de utilizatori români ai reţelei şi serviciilor Yahoo!. Dintre acestea,Yahoo! Mail şi Yahoo! Messenger atrag zilnic peste 5 milioane de utilizatori – audienţă comparabilă cu marile staţii TV din România.
"Campania are două componente de eficienţă puternice, bazate pe ceea ce oferă reţeaua Yahoo!: o atingere largă şi posibilitatea de a ţinti fix profilul de client de care ai nevoie", a declarat Mihai Fanache, General Manager Mediacafé.
Din perspectiva datelor de atingere/reach – Yahoo! domină Internetul din România atrăgând lunar aproximativ 8 milioane de vizitatori. În ceea ce priveşte frecvenţa şi durata utilizării reţelei Yahoo!, 7 din 10 internauţi folosesc zilnic reţeaua Yahoo!, iar 35% dintre internauţii români petrec mai mult de 5 ore/lună în reţeaua Yahoo!. Yahoo! Mail şi Yahoo! Messenger sunt folosite de mai multe ori pe săptămână de 9 din 10 internauţi, fiind cele mai populare servicii de email şi mesagerie instant din România.
Din perspectiva posibilităţii de ţintire precisă pe profil – Yahoo! permite identificarea celor mai potriviţi interlocutori în funcţie de vârstă, sex, ocupaţie, comportament (generat din istoricul de browsing). Este relevant în context că serviciile Yahoo! sunt folosite în proporţie aproape egală de către barbaţi şi femei; 75 % din totalul utilizatorilor Yahoo! sunt persoane cu vârsta între 18 şi 44 de ani, 66% sunt angajaţi full-time, iar 38% fac parte din gospodării cu venituri lunare cuprinse între 500 şi 1000 de euro.
“Am derulat campania pe mai multe medii, însă, până acum cel mai eficient s-a dovedit a fi Yahoo!”, a declarat Radu Ştefan, Director IT, ING Bank.
"Cu peste 3 miliarde de afişări livrate pe spaţiile Yahoo! în doar 4 luni, campania reprezintă cel mai amplu efort de comunicare şi achiziţie clienţi desfăşurat online în România", a adăugat Mihai Fanache.
Brandul ING se poziţionează pe primul loc, în categoria bănci şi asigurări, în ceea ce priveşte prezenţa în mediul online, indică rezultatele unui studiu referitor la percepţia brandurilor de către utilizatorii români de Internet, realizat la începutul acestui an, în România, de către Gemius în parteneriat cu Evensys.
Yahoo! este site-ul numărul 1 în România, având aproximativ 8 milioane de utilizatori activi, înregistraţi, ce generează lunar peste 2.8 miliarde impresii. România se plasează pe poziţia a doua în topul pieţelor acoperite de Yahoo!, ca nivel de trafic şi penetrare a pieţei. La nivel global, reţeaua Yahoo! a înregistrat în 2008 venituri de 7,2 miliarde de dolari.
Mediacafé este reprezentantul exclusiv al Yahoo! în România, în ceea ce priveşte vânzările de publicitate, din anul 2006. Mediacafé a derulat pe Yahoo! campanii pentru clienţi precum Orange, Procter & Gamble, Vodafone, Nivea, Colgate, BCR, Heineken, Pepsi sau Renault. Obiectivul Mediacafé pentru 2009 este acela de a aduce reţeaua Yahoo! în poziţia de ‘partner of choice’ pentru primii 100 de advertisieri din România.
{mosloadposition user10}