anuntand consolidarea operatiunilor intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de Programmatic Trading din Europa
MediaCafé anunţă consolidarea operaţiunilor locale sub brandul ChargeAds, asimilând parteneriatul Yahoo! din România și divizia de Programmatic într-unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologie pentru tranzacţionare de media automatizată din Europa.
Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds, furnizor global de tehnologie pentru publicitatea digitală automatizată, vine ca o consecinţă firească a migrării tranzacţiilor de media digitale înspre programatic, și finalizează un proces de consolidare început în urma cu 2 ani.
Mihai Fanache, fondator al MediaCafé, vede această consolidare și rebranding ca o reafirmare a angajamentului faţă de partenerii de business locali și de misiunea companiei de a oferi cele mai eficiente și scalabile soluţii pentru nevoile strategice și de media buying digital.
ChargeAds a demonstrat pe plan internaţional leadership în industria tranzacţionării automatizate, prin soluţiile tehnologice și accesul global la inventar display, video, mobile și nativ, asigurat de parteneri ca Rubicon Project, Pubmatic, Appnexus, Google sau Yahoo – aducând scalabilitatea și nivelul de automatizare cerute de noul context al pieţei.
ChargeAds preia de la MediaCafé o experienţă de 8 ani de parteneriate inovatoare și consecvente în livrarea pe piaţa locală de soluţii digitale integrate și inventar premium, posibile prin parteneriatele exclusive cu publisheri internaţionali ca Yahoo! si Shazam, și care au permis MediaCafé să atragă anual cele mai importante volume din totalul pieţei locale de media digitală.
ChargeAds va beneficia de experienţa celor peste 20 de specialisti MediaCafé și de relaţiile existente din piaţă, completând oferta către parteneri. “România se aliniază astăzi tendinţelor globale prin adoptarea platformelor de Programmatic Trading ca și soluţii eficiente, transparente și scalabile de cumpărare și vânzare de media digitală. Este o consolidare naturală, care va facilita accesul rapid și sustenabil al partenerilor noștri către cele mai puternice soluţii de trading din lume.” a declarat Mihai Fanache, CEO-ul companiei rezultate din consolidarea celor două entităţi.
Despre ChargeAds:
ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri în New York, Cape Town, București și Dubai, care furnizează soluţii inteligente și eficiente pentru publisheri, agenţii și clienţi de publicitate din întreaga lume.
Platforma dezvoltată de ChargeAds oferă un model inovator de tranzacţionare și integrare strategică a publicităţii online, care accelerează și lărgește raportul dintre cerere și ofertă, atât în cadrul reţelelor de afișare tradiţionale cât și în cele native, mobile sau video, generând câștiguri suplimentare pentru toţi participanţii în proces. Prin parteneriate exclusive în pieţe cheie, cu furnizori ca Yahoo!, Shazam și publisheri locali, ChargeAds completează oferta de programmatic cu acces la inventar și date hiper-relevante, adaptate nevoilor advertiserilor locali.
După un prim eveniment de succes desfășurat în Cape Town în Octombrie 2014, Chargeads organizează două conferinţe de anvergură pentru industria marketingului automatizat din Europa și Asia-Pacific, sub denumirea de “Programmatic Summit” în Barcelona și respectiv Singapore, în trimestrul patru al acestui an.