Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Media si imagologia

Ana Maria Sireteanu
Tritonic Group
Colectia: Comunicare media

Media si imagologia, publicata e Tritonic Group, este o lucrare foarte interesanta si bine scrisa de Ana Maria Sireteanu, de altfel doctor in psihologie, realizatoare de emisiuni, profesor.

Bine structurata, cartea incepe prin a fixa conceptul de imagologie – in plan international, dar oferind si exemple de scriitori romani ce au studiat imagologia si au scris lucrari importante despre ea. Este prezentata apoi metologia utilizata ajungandu-se la relatia – pe larg analizata – media-mesaj-receptor. Imagologia este prezentata si in zona politicului – cu exemple clare din sfera din tara noastra: este analizata si imaginea Romaniei si mesajele imagologice despre tara, fiind de asemenea prezentati si lideri de opinie mass-mediatica.

Media si imagologia se incheie cu un capitol propunere pentru o noua ramura stiintifica: Mass-medialogia sau mass-imagologia. Autoarea ofera si o definitie a acestei noi ramuri si precizeaza care este obiectul sau. Care sunt insa aceste clarificari conceptuale finale aflati doar lecturand cartea Anei Maria Sireteanu.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro poate aparea pe site. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.