Compania de monitorizare Media Image Group a lansat, din februarie, monitorizarea online Media Image CyberAlert 4.0 România, un produs revoluţionar, în premieră pe piaţa românească de conţinut interactiv.
Produsul, care este o licenţă a companiei americane CyberAlert Inc. (USA), este deţinut în exclusivitate de Media Image în România şi le oferă companiilor, instituţiilor sau persoanelor fizice posibilitatea de a avea acces la informaţiile apărute despre propriile activităţi pe circa 200 de vehicule interactive online. Dintre acestea, circa 30 sunt blog-uri importante, iar peste 170 sunt site-uri şi portaluri de ştiri şi informaţii din diverse domenii (generaliste, economic, auto, IT, finanţe, social), cu trafic considerabil. Media Image CyberAlert 4.0 România oferă exclusiv informaţii despre conţinutul editorial al acestor vehicule. „Am combinat experienţa legată de cerinţele clienţilor noştri şi ale pieţei româneşti, în general, cu expertiza de 9 ani în monitorizarea online a celui mai nou partener al nostru, CyberAlert Inc. (USA). Media Image Group lansează astfel un produs de monitorizare a conţinutului editorial online, special creat şi adresat pieţei din România, respectându-şi promisiunea de a ţine mereu pasul cu evoluţia media, în general, şi cu pretenţiile utilizatorilor de monitorizare de media, în special”, a declarat Miron Mateescu, Director Marketing Media Image Group.
Înfiinţată în ianuarie 1999, Media Image este cea mai importantă companie de monitorizare de media independentă din România, acoperind toate publicaţiile din cele 40 de reşedinţe de judeţ şi din capitală (peste 500 de titluri), precum şi presa audiovizuală centrală. Odată cu introducerea acestui nou produs, Media Image are capacitatea de a monitoriza circa 700 de vehicule de comunicare din mediul online şi din media clasice (presă scrisă, televiziune, radio).
Compania deţine o bază de date online cu multiple posibilităţi de accesare şi sortare de către clienţi a monitorizării proprii, precum şi instrumente specifice de analiză de imagine şi impact mediatic. În portofoliul său se află peste 200 de clienţi – instituţii şi companii naţionale şi multinaţionale – printre care: Casa Majestăţii Sale Regele Mihai I, Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Consiliul Investitorilor Străini, ING Group, Inbev, Brau Union, OMV-Petrom, Humanitas, Intercontinental, Terapia Ranbaxy, Sensiblu, Domo, Lafarge, Holcim, Bursa de Valori Bucureşti, Ministerul Afacerilor Externe, Unilever, Citroen România, Nestle, UNICEF etc.
{mosloadposition user10}