DDB România, agenție membră a grupului de comunicare The Group, anunță lansarea unei campanii record – „Cel Mai Mare Black Friday Ever”, dezvoltată pentru brandul Media Galaxy.
În perioada 30 octombrie – 30 noiembrie 2015, retailerul electro-IT Media Galaxy desfășoară cea mai mare activitate promoțională de Black Friday.
"Experienta pe care o oferim clienților noștri este cea mai importantă pentru Media Galaxy. De aceea, încercăm să venim mereu cu noi abordări, inovatoare și îndrăznețe, care să îi surprindă într-un mod plăcut. Prin recordul pe care îl stabilim cu
Pentru a marca această promoție specială, care reprezintă o premieră pentru piața din România, DDB a pregătit un concept de campanie care să producă sonoritate.
Campania este împărțită în patru etape de câte o săptămână. În fiecare etapă, sunt comunicate promoțiile săptămânale prin execuții dedicate.
Anul acesta de Black Friday, am dorit să surprindem cu promoția specială nu doar prin varietatea de oferte, cum s-a întâmplat până acum. Astfel, pornind de la insight-ul conform căruia Black Friday a devenit pentru consumatori un eveniment marcat de frustrări, am construit pe direcța creării unei alt fel de experiențe, mai plăcută, mai relaxată, completă. Abordarea e în acord cu esența brandului Media Galaxy, care caută constant să inoveze pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorilor. Așa s-a născut
Noua campanie de imagine include o comunicare integrată: TV, radio, online, in-store, proiecte speciale la metrou.