Media Factory încheie procesul de definire conceptuală, verbală şi vizuală Business Age, prin lansarea propriu-zisă a centrului de resurse online pentru sectorul business.
Media Factory a reuşit să creeze o identitate cuprinzătoare, cu o bună targetare pe publicurile ţintă ale brandului, ajutând noua entitate să se diferenţieze şi să se poziţioneze într-un mod de excepţie în piaţă.
Business Age a fost creat de specialişti în afaceri pentru oamenii de afaceri care doresc informaţii, analize şi studii de caz profesioniste, venite chiar din intimitatea procesului practic şi a expertizei şi experienţei marilor companii pe piaţa globală şi/sau naţională.
Portalul este structurat în Revistă şi Centru de cumpărături. Secţiunea Revistă însumează 5 module: Articole (în care vor scrie specialişti cu expertiză în domenii precum Marketing, Relaţii Publice, Juridic, Educaţie financiară, Antreprenoriat, etc.), Ştiri (vor fi rezumate echidistant cele mai importante subiecte din actualitatea internă şi internaţională), cele două instrumente gratis de recrutare online şi gestionare a carierei, Companii şi Jobs şi modulul Evenimente, util companiilor care vizează să-şi promoveze evenimentele, conferinţele, workshop-urile, sau alte activităţi întreprinse.
Secţiunea Centru de achiziţii este un magazin online care pune la dispoziţia utilizatorilor BusinessAge cărţi, produse office, software şi IT hardware.
Business Age îşi propune, aşadar, să aducă în prim plan indicatori importanţi ai pieţii, abordări de succes şi greşeli în construirea afacerilor, practici şi proceduri specifice pentru începerea şi dezvoltarea activităţilor.
{mosloadposition user10}