Media Fact Book, studiu realizat de Initiative a înregistrat, în numai trei săptămâni de la lansare, peste 1.200 de cititori care au descărcat versiunea online, dintre care 16% sunt de peste hotare, din ţări precum Marea Britanie, Filipine, SUA, Germania, Ungaria, Franţa sau Austria. 2011 este al treilea an consecutiv în care analiza asupra pieţei locale de media este disponibilă şi în format digital şi poate fi descărcată gratuit de pe platforma www.mediafactbook.ro.
„MFB este fără îndoială un brand care şi-a confirmat poziţia de-a lungul anilor ca barometru realist, profesionist şi de încredere al industriei media din România. Trecerea în format electronic şi dezvoltarea unei platforme de prezenţă online au dus la o dublare a audienţei şi a diversificării tipulurilor de public interesat de informaţiile din MFB”, spune Maruan Traşcu, Senior Research Manager Initiative.
Peste 1.000 de cititori cu descărcat şi prima ediţie a studiului Digital Fact Book lansat de HyperActive la începutul acestei luni. În topul ţărilor de peste hotare unde cititorii au descărcat DFB, se numără: Germania, SUA, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania sau Olanda, gradul de penetrare la nivel internaţional depăşind 13%. Studiul poate fi descărcat gratuit de pe platforma www.digitalfactbook.ro.
„Digital Fact Book este singurul produs care vine cu o perspectivă de ansamblu asupra pieţei locale de digital. 2011 marchează un capitol nou pentru piaţa de digital, acest mediu fiind singurul care a crescut spectaculos în ultimul an şi care va depăşi printul, ca încasări. Astfel că lansarea studiului a venit într-un moment oportun. Digital Fact Book este un instrument util nu doar pentru publicul avizat, ci şi pentru cei interesaţi de evoluţia acestui mediu”, spune Alex Vişa, Managing Partner HyperActive.
Printre cititorii versiunii online ai celor două studii se numără specialişti în media şi digital, manageri şi directori de companii, profesionişti în marketing şi vânzări, jurnalişti, dar şi studenţi şi elevi.