Media Direction, agenţia de media a grupului BBDO România, îşi extinde portofoliul cu un nou client, compania ungară Univer.
Media Direction a fost desemnată câştigătoare în urma pitchului organizat de Univer în luna februarie 2010. Astfel, agenţia va oferi pentru noul său client toate serviciile de media, incluzând: planning, media buying, strategie şi research pentru toate produsele Univer.
Univer este o companie de top în Ungaria, producătoare de maioneză, muştar, ketch-up şi pastă paprika, înregistrând creşteri de vânzări în România, mult peste media pieţei pe o perioadă de mai bine de 10 ani. Piaţa din România este susţinută printr-o puternică echipă de vânzări şi distribuţie extinsă.
“Am apreciat mult abordarea licitaţiei, transparenţa şi întregul proces de evaluare. Suntem bucuroşi că am fost selectaţi de Univer drept partener şi că au fost validate soluţiile ce am considerat că răspund nevoilor brandului”, a declarat Nicoleta Pădure, Managing Director – Media Direction.
“Univer a apreciat claritatea argumentaţiei strategice, structura coerentă şi oferta financiară a agenţiei câştigătoare. La momentul luării deciziei de către managementul companiei nu a fost nicio îndoială că Media Direction va deservi în mod corect obiectivele de comunicare ale Univer în 2010”, a răspuns Attila Avramucz, Regional Marketing Director – Univer Product, Ungaria.
Despre Media Direction
Media Direction a fost înfiinţată în anul 2001 şi este agenţia de media a grupului BBDO, parte a reţelei internaţionale de comunicare Omnicom. Media Direction oferă servicii integrate de media – buying, planning, strategie, research. Printre clienţii agenţiei se numără companii precum Pepsi International, Wrigley România, MARS România, Berlin Chemie, Generali Asigurări, Bancpost.
{mosloadposition user10}