media proaspata si paine cu vizibilitate
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar pentru urmatoarea perioada. Licitatia a avut loc in luna septembrie, fiind prezente agentii ca Initiative Media, Starcom, Zenith, Tempo, Grey sau Odyssey. Serviciile Media Direction vor include planificare strategica de campanii si achizitie de spatiu media, monitorizare si cercetare.
Echipa care va coordona activitatea de media a cunoscutei companii este alcatuita din Razvan Mircea, Director National de marketing in cadrul Vel Pitar si din partea Media Direction: Catalin Gaitanaru – Account Coordinator si Ramona Moise – Media Planner.
“Am ales sa mergem alaturi de Media Direction pentru ca ne-au demonstrat abilitatile lor de a gestiona si de a implini nevoile noastre de vizibilitate intr-un mediu destul de dificil. In conditiile in care Vel Pitar isi dezvolta portofoliul de produse premium- prin lansarea gamei de rulade si minirulade Roll4ever si Alma Dolce si printr-un produs inovativ, baghetele French Rolls precoapte- parteneriatul cu o agentia media era mai mult decat o necesitate”, spune Razvan Mircea.
Vel Pitar este liderul pietei de morarit si panificatie din Romania, avand centre de productie in 10 judete ale tarii (Valcea, Bucuresti, Arges, Cluj, Galati, Iasi, Gorj, Olt, Brasov si Giurgiu) si un partener de grup, societatea Libertatea Bucuresti.
Media Direction este o agentie de top specializata in comunicarea media, oferind servicii de planificare strategica, cercetare si achizitie de spatiu publicitar. Printre clientii Media Direction se numara Allianz, Banca Romaneasca, Dacia Automobile, Dr. Oetker Romania, Holcim, Masterfoods, Pepsi Co., Quadrant Amroq Beverages, Renault-Nissan Romania, Scandia, Supreme Chocolat, Walmark sau Wrigley.
{mosloadposition user10}