interactiv din România
Seria proiectelor inovative lansate anul acesta de Media Direction continuă printr-o nouă iniţiativă propusă de agenţie companiei Pepsi. Este vorba de crearea şi implementarea primului panou OOH care poate fi „controlat” prin intermediul telefonului mobil.
Amplasat în Bucureşti în zona Sf Gheorghe – la câţiva metri de Km 0 – panoul 3D prezintă elemente ce pot fi controlate, „aprinse” sau „stinse”, prin apăsarea tastelor telefonului mobil. Pentru a putea controla panoul, doritorii au două posibilităţi, ambele foarte simple. Prima se adresează celor care trec prin proximitatea panoului. În cazul în care au funcţia bluethooth activată pe telefonul mobil, aceştia vor recepţiona un mesaj prin care sunt întrebaţi dacă acceptă să downloadeze o aplicaţie software. Cu ajutorul acesteia vor putea comanda panoului să nu oprească jocul de lumini presetat, având apoi posibilitatea să îşi programeze propriul lor joc de lumini. Distracţia durează 60 de secunde, după care panoul reia controlul. Dacă vrei să te mai joci, trebuie să vizitezi site-ul www.pepsi.ro unde vei găsi coduri zilnice de acces.
Cea de-a doua posibilitate de control al panoului este dată de înscrierea pe site-ul Pepsi pentru a primi un cod de acces şi de downloadarea unei aplicaţii software gratuite pe propriul telefon mobil.
Panoul este o materializare originală a mesajelor Pepsi – play more, game more, fun more, ce se regăsesc în cadrul campaniei Pepsi Choreography, care pune accent pe interactivitate şi implicare a publicului, în special a tinerilor. Vizualul face parte din campania „Muzica”, care se desfăşoară în prezent.
“Iniţial panoul a fost gândit cu toate elementele componente – 3D şi 2D, cu lumini alternante, mai puţin partea de interactivitate cu tinerii. Ideea mi-a venit uitându-mă la panou după ce a fost montat: luminile clipeau simpatic şi totuşi parcă încă nu era suficient. Atunci am realizat că se poate mai mult. Am desenat o schemă în care am introdus diferite elemente şi i-am convocat pe toţi membrii echipei Pepsi la consultare. Specialiştii mi-au confirmat ce se poate face şi ce anume trebuia să regândim, fie din motive tehnice, fie din cauza timpului mare de realizare”, povesteşte Cristian Mucichescu, Director Executiv Media Direction.
La dezvoltarea proiectului au contribuit: Cristian Mucichescu –Director Executiv Media Direction, Dan Enache – Account Director Graffiti BBDO, Ana Sipciu – Account Manager Graffiti BBDO. Un rol important în coordonarea şi implementarea proiectului l-a avut agenţia Proximity, prin implicarea lui Vlad Popovici – Account Manager, agenţie care a realizat şi componenta online a acestui proiect.
Implementarea panoului a fost posibilă cu sprijinul companiei Personal Networks, reprezentată de Bogdan Batog şi Cătălin Drula, şi a companiei Media Advertising, prin implicarea lui Cristian Tudose şi a lui Ovidiu Aleman.
Noul panou 3D vine în completarea unui alt proiect inovativ realizat de Media Direction, reprezentat de cele 3 staţii de autobuz Pepsi, în preajma cărora posesorii de telefoane mobile cu tehnologie Bluetooth pot primi rington-uri, logo-uri sau coduri cu care se pot înscrie pe site-ul Pepsi, având şansa să câştige un bilet la concertul Black Eyed Peas.
{mosloadposition user10}