Media Direction are din aceasta toamnă o nouă echipă de conducere, coordonată de Oana Pădure, din poziţia de Managing Director.
Cu peste 10 ani de vechime în industria de comunicare, în special în media şi strategie, Oana Pădure a înfiinţat şi coordonat departamentul de strategie al DRAFTFCB, a gestionat activităţile regionale de media pentru clienţi multinaţionali şi a adunat un portofoliu impresionat în care se regăsesc clienţi precum: Beiersdorf, Johnson Wax, Kraft, Piraeus Bank, MoneyGram, Brown Forman, JTI, SABMiller, Lavazza, Real Hypermarket, Lafarge, Fashion House Outlet.
Din noua echipă de conducere a agenţiei mai fac parte Cristina Sindilă (Media Buying Director) şi Roxana Panţuroiu (Client Service Director). Cu peste 10 ani petrecuţi în industrie, Cristina Sindila a coordonat activităţile de media pentru clienţi precum: P&G, Unicredit, Zapp, Nokia, Petrom, Brau Union. De patru ani încoace, Cristina este unul dintre oamenii de bază ai Media Direction.
Roxana Panţuroiu are o experienţă de 10 ani în domeniu. În ultimii doi ani şi jumătate, ea a coordonat activităţile de media pentru contul Romtelecom. De-a lungul timpului Roxana a gestionat conturi precum Zapp, Citroen, Pfizer, Samsung, American Express, Perfeti Van Melle, Kraft sau Unilever – pe care l-a coordonat şi la nivel internaţional pe anumite branduri.
Echipei de seniori ai Media Direction i se alătură Mirabela Pricopi, în poziţia de Group Account Director. În cei 10 ani petrecuţi în media, Mirabela a acumulat o experienţă bogată în coordonarea regională de conturi, lucrând pentru clienţi precum: Brau Union, Unilever, Nokia, Mars, LG, RBS.
“Media Direction are o istorie impresionantă – o agenţie de top cu proiecte care au inovat piaţa de media de la noi şi au impus trenduri. Însă partea cea mai importantă o reprezintă resursa umană. Voi coordona o echipă formată din profesionişti excepţionali, oameni de media cu experienţă care chiar face diferenţa – mulţi dintre ei au peste 10 ani de vechime în această industrie. Va fi o plăcere să lucrăm împreună şi am toată încrederea că folosind o viziune strategică pe termen lung, în tot ceea ce facem, vom continua să scriem istoria Media Direction şi să realizăm proiecte de care să fim mândri noi şi clienţii noştri, deopotrivă”, declară Oana Pădure, Managing Director al Media Direction.
“Alăturarea Oanei Pădure – care este un valoros profesionist, om de media şi strateg – şi extinderea echipei agenţiei cu seniori cu experienţă relevantă, care au coordonat campanii şi conturi internaţionale, reprezintă pasul următor în dezvoltarea agenţiei. Este o schimbare a filosofiei noastre către o abordare mult mai strategică a workului, în detrimentul obiectivelor tactice, pe termen scurt. Şi suntem mândri să putem spune că în aceste vremuri tulburi, în care clienţii sunt puşi la grea încercare, Media Direction este agenţia care oferă soluţii strategice pe termen lung, care contribuie în mod real la dezvoltarea business-urilor acestora”, explica Nora Marcovici, CEO BBDO Group România.