Media Direction semnează campania de media pentru promovarea noului model Renault Laguna. Campania se desfăşoară în perioada 17 martie – 13 aprilie şi traduce într-o manieră creativă ideea de siguranţa, confort şi plăcerea de a conduce – acestea fiind, de altfel, atribute care au făcut din noua Laguna una dintre cele mai premiate maşini din clasa ei.
Campania de media a debutat printr-o serie de proiecte speciale. În prima zi s-a urmărit creşterea vizibilităţii prin prezenţa mesajelor în toate cotidianele cu relevanţă pentru targetul Laguna.
Mesajele noii campanii au avut exclusivitate în paginile Gazetei Sporturilor. Acestea au fost transmise într-o maniera creativă: câte un mesaj pe fiecare pagina a ziarului, formând, în final, un text coerent, centrat în jurul ideii principale a campaniei. Pe lângă aceasta, campania a mai cuprins şi câte un spread în Jurnalul Naţional şi Evenimentul Zilei, urmat de machete full page.
Campania cuprinde şi o componentă radio – TV, spoturile având pe fundal vocea celebrului actor Ion Caramitru, aflat la prima colaborare de acest gen.
“Campania pentru noul model Laguna se adresează preponderent unui public matur, elevat, pe care am dorit să-l angajam în descoperirea tuturor calităţilor produsului lansat. Prin sincronizarea momentului comunicării pe vehiculele selectate, am urmărit să subliniem ideea de consistenţă şi rafinament cu care rezonează targetul vizat”, a explicat Diana Şurubaru, Group Media Manager – Media Direction.
Campania a fost realizată în parteneriat cu agenţia de creaţie Publicis şi, pe lângă tv, radio şi presă scrisă, se va desfaşura şi pe celelte medii: internet, outdoor, indoor, având şi o componentă de BTL.
La dezvoltarea campaniei au contribuit din partea Media Direction: Mihai Vişan – Media Director; Diana Şurubaru – Group Media Manager; Mihaela Păduraru – Director Buying Outdoor; Cristina Sindila – Print Media Manager, iar din partea Publicis Catalin Albu – Account Director, Bogdan Tampau – Senior Account Manager, Kati Szasz – Account Executive.
Din partea Renault au fost implicaţi în proiect: Claudia Roşoga – Advertising Manager, Renault; Rafael Treguer – Director de marketing, Dacia-Renault.
{mosloadposition user10}