Echipa Pepsi Media Direction a câştigat locul întâi la premiile OMD PepsiCo Wolf Awards, concurs desfăşurat anual între toate agenţiile de media care lucrează cu PepsiCo. Surclasând echipele din Ungaria şi SUA, echipa Pepsi România a obţinut premiul pentru proiectele de media cu cea mai bună execuţie 3D.
Premiile Wolf Awards se decernează anual în cadrul Summit-ului de strategie organizat de reţeaua OMD. În 2007, evenimentul s-a desfăşurat în perioada 16-18 octombrie la Budapesta, iar tema concursului a fost „Best use/ Best implementation of 3D”. Campaniile Pepsi care au atras atenţia juriului fac parte din proiectul Pepsi Coreography, lansat la începutul acestui an. Atât campania Pespi Bus Shelter, cât şi Pepsi Night Play folosesc elemente de 3D în mix-ul de media ce combină OOH, mobile media, internet.
„Dacă în urmă cu un an participam la întâlnirea anuală OMD şi admiram prezentările colegilor noştri din cele 53 de ţări, anul acesta nu doar am făcut parte dintre cei care au susţinut prezentarea, ci am şi câştigat unul dintre premiile Wolf Awards – premiul întâi. Este cel de-al doilea premiu câştigat de Media Direction anul acesta, după cel de la festivalul Mediamixx Bulgaria, şi aş dori să mulţumesc încă o data celor de la Pepsi pentru că ne oferă oportunitatea de a face lucrurile altfel”, spune Cristian Mucichescu, Executive Director al Media Direction.
Din juriu au făcut parte: Thomas Moradpour – PepsiCo European Marketing Director; Andy Horrow – PepsiCo Global Marketing Director; Mauricio Sabogal – OMD CEO LATAM; Ben Jankowski – OMD Global Account Director; Damian Winstanley – OMD Executive; Kate Stephenson – OMD President Global Accounts; Fran Pessagno – OMD Global Account Director; Toni Racioppo – OMD, Global Account Director.
Echipa Pepsi Media Direction care a contribuit la realizarea proiectelor câştigătoare este formată din: Cristian Mucichescu – Executive Director & Account Manager, Cătălina Constantinescu – Media Planner PepsiCo şi Emilian Zamfir – Media Researcher.
{mosloadposition user10}