Principala agenţie a Guvernului Federal German primeşte Premiul German pentru Media “Ideea Media a Anului”
Ideea este simplă, pentru prima dată, Media Consulta (MC) distribuie mesaje publicitare în avioane. Pentru anunţul din cabina pilotului cu ocazia celei de-a zecea aniversări a “Porţilor deschise ale Guvernului Federal German”, Media Consulta a fost premiată cu Premiul German Media pentru cea mai bună idee intermedia, la Munchen.
Pentru o săptămână stewardeze şi stewarzi au atras atenţia asupra “Porţilor deschise 2008” în toate zborurile către Berlin ale companiei Air Berlin. În minutele de linişte de după aterizare, ei au invitat peste 80,000 de pasageri să viziteze Cancelaria Federală, Ministerele Federale cât şi Birourile Federale de Presă şi Informaţii. Ideea a atins pasagerii în mod direct, iar cheltuielile media, au însumat nu mai mult de cinci euro pe zbor, ceea ce echivalează cu doar câteva sucuri de roşii în avion. Juriul Premiului Media German a ales această inovativă formă de publicitate directă drept “Ideea Media a Anului”. “Chiar şi pasagerii frecvenţi ascultă cu atenţie la anunţurile de la cabină. În raport cu bugetul, ideea a fost foarte eficientă” a declarat Andreas Bahr, membru al juriului, Mediaplus, purtător de cuvânt al Board-ului.
Premiul Media German este considerat cea mai prestigioasă distincţie pentru servicii de media. Acesta este acordat în fiecare an de către publicaţia “Advertising and Selling”. După câştigarea celui mai important premiu european pe publicitate EPICA, acesta este al doilea premiu pentru creaţie în acest an.
Echipa:
Creative Director: Dr. Dominik Pietzcker
Director Media: Eberhard Grenz
Client service: Dietmute Müller
Text: Carsten Häder
Idee: Bernd-Oliver Käter
{mosloadposition user10}