Anumite lucruri din jurul nostru reuşesc să ne determine să renunţăm la convenţii şi să fim mai sinceri faţă de noi înşine. Unul dintre acele lucruri este mâncarea apetisantă, aceea care ne face poftă, în orice moment, oriunde am fi. Produsele Meda se încadreză perfect în această categorie – sunt atât de gustoase încât au puterea de a ne face să renunţăm la anumite obiceiuri politicoase din timpul mesei.
Plecând de la acest gând, Propaganda a dezvoltat pentru clientul Meda Prod campania de comunicare „Meda. Tot ce-i mai gustos din carne”. Au fost create două execuţii TV de 30’’ şi cut-uri de 15’’, care pun în evidenţă câteva dintre produsele Meda – crenvurstii, produsul vedetă al brandului, cel mai vândut şi cel mai apreciat din portofoliu, şi salamul – un produs de marcă al fabricii Meda. Cele două spoturi surprind cu umor şi ironie momente în care pofta bate bunele maniere în contextul unei mese în familie.
Campania va fi comunicată la nivel naţional, pe staţii TV generaliste, dar şi de nişă, precum şi prin alte materiale publicitare, care vor susţine şi promova produsele la raft.
„Mezelurile Meda, în special crenvurştii, sunt vestite prin gustul lor deosebit de plăcut. Fiind prima campanie de comunicare pe TV pentru Meda, am vrut ca reclama să se ridice la nivelul reputaţiei gustului produselor şi să provoace poftă consumatorilor. Din primele săptămâni de difuzare se pare că am reuşit acest lucru cu destul de mult succes. Agenţia a venit cu propuneri creative interesante din care am ales să facem două execuţii. Regizorul Radu Jude şi-a adus decisiv contribuţia surpinzând atmosfera reală românească din jurul unor mese cu invitaţi organizate acasă.” spune Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager Meda Prod.
“Munca pentru campania de imagine Meda s-a bazat foarte mult pe spiritul de echipă, atât între diviziile agenţiei cât şi între agenţie şi client. Rezultatele ne bucură mult. Am comunicat foarte bine cu clientul, încă de la început, am înţeles nevoile sale şi am reuşit să găsim soluţia cea mai bună pentru a contura brandul şi a-l face cunoscut consumatorilor.” spune Adrian Ţuluca, Managing Director, Propaganda.
Campania îşi propune, pe de o parte, să aducă o creştere a notorietăţii brandului Meda şi să facă cunoscut portofoliul de produse în rândul consumatorilor, iar pe de altă parte să aducă o creştere a vânzărilor.
În decursul acestui an, clientul MedaProd a trecut printr-un proces de rebranding în urma căruia cele două branduri gamă (Medalis şi Numai Bune) au fost consolidate sub un singur brand, MEDA, pentru care a fost gândită şi o nouă poziţionare construită în jurul principalelor atribute ale brandului – gust, prospeţime, calitate. Divizia de branding, Propaganda Brand New, a dezvoltat pentru brandul Meda o nouă identitate vizuală. Atributele care definesc brandul Meda au fost exploatate atât în designul noilor etichete şi al materialelor de semnalizare la raft, cât şi într-o nouă identitate digitală concretizată prin relansarea site-ului www.medaprod.com creat de echipa de digital, V8 Interactive.
Echipele care au participat la campanie:
Meda Prod:
Mihai Dinculescu (Senior Brand Manager); Florin Rizea (Director General)
Echipa Propaganda:
Bogdan Moraru (Creative Director), Paula Rusu (Art Director), Andrei Dragotă (Copywriter), Diana Caracota şi Mădălina Harbuz (Strategic Planner), Mihaela Giurcă (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Manager), Marcela Moldovan (A/V Producer).
Casa de producţie: Strada Film (Regizor: Radu Jude)