de Cristiano Ronaldo in campania „Share the taste, Share the passion”
În această vară, KFC aduce în România campania „Share the taste, Share the passion”, avându-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Cu această campanie, KFC lansează bucket-ul Cristiano Ronaldo, cu 11 Hot Wings și 11 Crispy Strips, presărate cu cele 11 condimente secrete din rețeta Colonelului Sanders. De asemenea, în restaurante este disponibilă și varianta Bucket for One, o combinație între aripioare picante, Crispy Strips, cartofi prăjiți și băutură răcoritoare.
O altă noutate a acestei veri o reprezintă Dipping Fries, cartofii special creați pentru a fi savurați împreună cu sosurile preferate. De la clasicul Glenn, iconicul sos de usturoi al KFC, până la sosurile recent lansate – Salsa, Sweet and Sour, Barbeque și Curry, se potrivesc perfect cu noul sortiment de cartofi.
„Vara aceasta, pasiunea pentru fotbal ne cuprinde pe toți. KFC este aproape de iubitorii sportului rege, aducând noile bucket-uri Cristiano Ronaldo, cu cele mai îndrăgite produse KFC: Hot Wings și Crispy Strips, în echipă completă de 11 + 11. Sunt perfecte pentru serile lungi, petrecute alături de prieteni, când o masă so good, marca KFC, întreține emoția fotbalului”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Campania „Share the taste, Share the passion” beneficiază de o platformă de comunicare 3600, ce include spot TV, outdoor şi tranzit, PR şi digital. Campania este comunicată în restaurantele KFC prin ambalaje noi, cu imaginea lui Cristiano Ronaldo, și se desfășoară în perioada 20 iunie – 31 iulie.
Consumatorii sunt invitaţi pe pagina de Facebook a KFC România pentru a afla noutăţile şi a descoperi ofertele speciale.