Contul a fost deţinut de agenția de media Zenith până în 2012.
“MEC România s-a diferențiat de restul agențiilor prin strategia integrată de comunicare, planificare și optimizare continuă a campaniilor pe care a propus-o. Mai mult, atât ideile inovative cât și studiile calitative și cantitative din spatele strategiei i-a favorizat în faţa celorlalte agenții competitoare”, a afirmat Agnes Szuts, Marketing Manager Storck.
“Ne bucurăm să aducem la începutul acestui an un client cu branduri de renume şi gust dulce precum Storck. Soluțiile personalizate şi out of the box pe care le-am propus, ne-au ajutat să creăm o relație de tip win-win cu noul nostru client Storck” a afirmat Bogdan Prăjişteanu, CEO, MEC România.
Obiectivul principal al clientului Storck în 2013 este acela de a-și crește vânzările şi vizibilitatea în rândul consumatorilor de ciocolată, accentuând totodată și atributul emoțional al produsului Merci. Ciocolata oferită celuilalt reprezintă trasmiterea unei emoţii dincolo de cuvinte, vorbește în numele persoanei atunci când vrea să-și arate recunoștința.
De asemenea, agenţia de media integrată, MEC România, va implementa pe parcursul anului o serie de proiecte speciale difuzate pe un mix nou de canale media pentru a oferi o experiență unică targetului care să conducă la notorietatea brandului.
Storck este prezent în România din anul 1992, cu o varietate de produse, printre care Toffifee și Merci, specialitățile de ciocolată cele mai populare printre consumatori. Storck este o afacere de familie cu tradiţie germană, înfiinţată în anul 1903
MEC România este una dintre cele mai mari agenții de media integrată din România, ajungând la rezultate inedite prin mixul celor mai relevante canale de media, conținut și tehnologie. Printre clienții agenției se numără: Asirom, BCR, Beiersdorf, Băneasa Shopping City, Colgate – Palmolive, Danone, Euromaster, Ivatherm, Michelin, Strauss, Transilvania Film, Visa.
{mosloadposition user9}