MEC România a câştigat contul Haribo, în urma unui pitch desfăşurat pe parcursul ultimelor trei luni.
Ca brand premium, Haribo urmăreşte să-şi întărească poziţia pe piaţa bomboanelor gumate, prin adoptarea unei strategii de comunicare axată în special pe TV. Cu o bogată experienţă în planificarea strategică şi cumpărarea de spaţiu publicitar, dar şi know-how internaţional din reţea, MEC România va dezvolta campanii menite să creeze legături puternice între consumatori şi brand, astfel încât toate variantele de produs oferite sub umbrela brand-ului Haribo să fie cunoscute.
“Suntem încântaţi să primim în portofoliul MEC România pe unul dintre cei mai mari producători de bomboane gumate din lume şi lider de piaţă în Germania. Am copilărit cu ursuleții Haribo simpatici, dulci si gustoși, iar faptul că am câştigat acest cont ne bucură şi ne îndulceşte imaginaţia să dezvoltăm proiecte de promovare creative şi eficiente pentru a menţine brand-ul Haribo în atenţia consumatorilor”, a declarat Bogdan Prăjişteanu, CEO al MEC România.
Haribo a pornit ca o afacere de familie, fiind fondată de Hans Riegel Senior în anul 1920, în Bonn/Germania. Numele Haribo s-a format prin alăturarea primelor două litere ale numelui fondatorului şi ale oraşului în care a luat naştere compania, Hans Riegel Bonn. Produsele Haribo se exportă în peste 130 de ţări, iar firma are peste 6000 de angajaţi în toată lumea. În jur de 100 de milioane de ursuleți Haribo părăsesc porţile fabricilor europene în fiecare zi.
MEC România este una dintre cele mai importante agenții de media integrată de pe plan local, care a ajuns la rezultate inedite prin tehnologie, mixul celor mai relevante canale de media şi conținut. Printre clienții agenției se numără: BCR, Beiersdorf, Băneasa Shopping City, Colgate Palmolive, cuponreducere.ro, Danone, Euromaster, Kaufland, Michelin, Stork, Strauss, Transilvania Film, Tchibo, Visa.