Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MEC comunica lansarea Bilbor

Incepand cu luna iunie, MEC lanseaza campania de comunicare media pentru brandul Bilbor, pentru care dezvolta proiecte de comunicare integrate, agentia oferind un set complex de servicii de comunicare si implementare media, cu scopul de a eficientiza investitia de media si de a construi notorietatea si performanta in vanzari a brandului Bilbor.

Lansarea media pentru brandul Bilbor a debutat cu o campanie de teasing desfasurata pe parcursul a doua saptamani in luna mai. Proiectul special a fost promovat printr-o serie de sponsorizari pe Realitatea TV, la rubrica Meteo si pe Antena 1 in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan&Dani", la rubrica Meteo, cu Daniela Crudu.

Campania de media pentru lansarea Bilbor comunica la nivel national, timp de trei luni, prin intermediul unui mix de media alcatuit in principal din televiziune. Sustinut de o vasta selectie de programe, spotul TV de 30 de secunde este difuzat pe 19 canale TV, atat pe principalele posturi de televiziune, cat si pe cele de nisa. De asemenea, campania de media comunica si prin aparitii in presa scrisa si panotaj stradal (OOH).

„Sunt foarte multumit de profesionalismul echipei MEC si de colaborarea in planificarea proiectului Bilbor”, a declarat Doron Zilberstein, Director de Marketing, United Romanian Breweries Bereprod (URBB)

"Este o mare bucurie profesionala pentru noi sa fim alaturi de brandul Bilbor inca din faza de lansare si de a-l transforma, cu resursele MEC, intr-un brand puternic. Venind cu un mix redutabil, cu idei creative noi si cu o strategie inteligenta, care sa construiasca o relatie de implicare activa intre brand si consumatori, brandul Bilbor are toate sansele de a creste semnificativ din punct de vedere al cotei de piata, in scurt timp", a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General, MEC

Apa minerala Bilbor provine din muntii Calimani, din judetul Harghita si se pozitioneaza pe segmentul premium. Ambalajele marcii Bilbor prezinta un design inovativ si modern, subliniind valorile importante ale acestui produs – puritate, autenticitate, inocenta.

Despre MEC Romania

MEC este una dintre primele agentii de media la nivel global, al carei obiectiv principal este sa creeze o relatie de implicare activa intre consumatori si brand-urile clientilor sai, cu scopul de a spori notorietatea marcilor, de a intari relatia cu ele si de a creste vanzarile acestora.

Serviciile MEC Romania includ analiza profilului consumatorului si ROI, planificarea, cumpararea si implementarea comunicarii media, online (digital, direct, cautare), parteneriate in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare pe piata de retail. Cei 4.500 de specialisti talentati si motivati lucreaza pentru clientii locali, regionali si globali in cele 250 de birouri, din 84 de tari. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP. Pentru mai multe detalii puteti accesa www.mecglobal.com.

Bucuresti, 28.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.