Sub sloganul „Mea Pulpa”, Prigat lansează campania de comunicare a noilor sortimente de sucuri cu pulpă de citrice, fără conservanți. Noua gamă Prigat cu Pulpă include trei variante: cu portocale, grapefruit și mandarine. Sticlele Prigat cu Pulpă au o formă nouă, fiind disponibile în varianta de 1,5 L. Campania de promovare se desfășoară în perioada iulie – august 2014, având în centru un spot TV ce beneficiază de o coloană sonoră semnată de Moonlight Breakfast.
„Prigat este un brand plin de energie, optimism și chef de viață. Prin conceptul Mea Pulpa ne-am dorit să transmitem aceste atribute într-o campanie de vară, care anunță într-un mod memorabil noile Prigat cu Pulpă. Ideea campaniei este aceea că Prigat cu Pulpă te ajută să vezi partea plină a paharului, în orice moment al zilei, să zâmbești și să prinzi chef de viață”, declară Claudia Crișan, Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România.
Campania de comunicare integrată Mea Pulpa face parte din poziționarea „Prigat – Chef de viață”, incluzând spot TV, promovare in-store, prin canale de social media și activități de PR.
În coloana sonoră a spotului se regăsește cea mai recentă melodie a trupei Moonlight Breakfast, „Go Get It”, ce poartă semnătura Bazooka si Christie, o melodie care surprinde perfect experiența oferită de Prigat cu Pulpă. Moonlight Breakfast este o trupă cu un spirit tânăr și energic, potrivit atitudinii Prigat, ce aduce pe scenă un sound original, un mix de succes între soul, jazz, dance, electro și alte influențe.
Spotul este realizat sub îndrumarea regizorului Bogdan Moldoveanu și a casei de producție Light Video production. Spotul TV este disponibil aici.
Din partea PepsiCo, echipa implicată în dezvoltarea campaniei Prigat este formată din: Călin Clej (Senior Marketing Manager Beverages East Balkans & EER CSD Platforms Activation), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Claudia Crișan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România) și Ana-Maria Năstase (PR Specialist, PepsiCo România).
Spotul TV și materialele campaniei au fost realizate de echipa Grafitti BBDO, formată din: Vlad Lazăr (Creative Director); Alecsandra Roman (Strategic Planner); Andreea Popa (Copywriter); Răzvan Alexandrescu (Art Director); Cristina Schițco (Senior Account Manager) și Răzvan Păcuraru (AV Producer).
Mai multe informații despre gama Prigat cu Pulpă sunt în magazine și pe pagina de Facebook a Prigat România.