Big Mac este unul dintre produsele favorite ale românilor, fapt demonstrat și de susținerea de care s-a bucurat în cea mai recentã campanie McDonald’s România, semnatã de Tribal Worldwide România și OMD România: “Big Like pentru Big Mac”.
Mai precis, fotografia cu Big Mac de pe pagina de Facebook McDonald’s România a devenit, conform facebrands.ro, postarea care a adunat cele mai multe like-uri din România, din categoria Food & Drinks. Cum orice demers în social media are un impact sporit dacã este susținut de key influencers, provocarea “Big Like pentru Big Mac" a fost share-uitã și de o serie de blogeri, cu sprijinul MSL GROUP The Practice.
”Big Mac este unul dintre produsele emblematice McDonald’s și a fost mereu în topul preferințelor clienților noștri. Acest produs merită o campanie specială care să arate că este preferatul tuturor și că gustul și popularitatea sa îl transformă într-un brand în sine.” a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
“Campania a apãrut aproape firesc… un Big Mac mermacitã un Big Like, așa cã ne-am gândit sã încercãm acest experiment și sã transformãm o pozã din planul de content în cea mai like-uitã pozã din online-ul românesc.”, a declarat Bogdan Zavera, Digital Creative Director Tribal Worldwide România.
Postarea a atins în doar 20 de zile aproape 1.4 milioane de useri și 46.589 de interacțiuni, dintre care 45.690 au fost like-uri care au adus fotografia pe locul 1 în topul postãrilor din categoria Food&Drinks din comunitatea Facebook din România.