Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McDonald?s Star Game

S-a incheiat a 5-a editie a celui mai cunoscut campionat de baschet din liceele bucurestene, McDonald’s Star Game

Cel mai cunoscut campionat bucurestean de baschet dedicat liceenilor a incheiat editia 2005, castigatorul fiind liceul Ion Neculce.
Devenit deja traditie in peisajul liceelor bucurestene, Star Game este un proiect organizat de agentia de BTL Net Marketing, sponsor principal, traditional, fiind compania McDonald’s Romania.

Proiectul a fost conceput in anul 2000 de Al Kamara, director general Net Marketing ca un proiect adresat tinerilor, inspirat din MBA-ul american. “ Sunt fan MBA si mi-am dorit foarte mult sa reusesc sa organizez ceva similar pentru tinerii din Romania. In America exista “All Star Game” acel meci celebru in care toate vedetele de pe ambele coaste ale Americii se intalnesc si joaca impreuna. De aici m-am inspirat cand am ales numele proiectului – Star Game. Am vrut sa fie un nume simplu, memorabil, care sa poata rezona foarte bine cu numele unui sponsor – vezi McDonald’s Star Game.” declara Al Kamara, director general Net Marketing.

Initial, proiectul a fost gandit ca unul de anvergura, insa limitarile de buget nu au permis lansarea acestui campionat la nivel national. La ora actuala, Star Game se desfasoara an de an, incepand cu anul 2000 in liceele din Bucuresti si este cel mai important campionat de baschet al liceenilor. Anul acesta s-au inscris 20 de licee si au participat la meciuri peste 200 de liceeni jucatori si peste 1500 de spectatori.

Mecanismul de inscriere si de joc este urmatorul: se inscriu un numar de echipe, se joaca meciuri preliminare, apoi semifinalele, finala mica si finala mare. Anul acesta finala mica s-a jucat intre Colegiul National Sfantul Sava si Liceul Jean Monet castigator fiind Jean Monet (locul III) iar in finala mare s-au confruntat Liceul Ion Luca Caragiale si Ion Neculce, finala beneficiind de 1.000 de spectatori.

In fiecare an campionatul este anuntat prin postere, leafleturi in toate liceele bucurestene, prin spoturi radio si pe TV.

La fiecare editie, campionatul a oferit multe premii, anul acesta premiile fiind oferite de Borsec si Reebook.

In 2004 s-a introdus un premiu special, foarte spectaculos, de 10.000 de USD care, in acest an nu a fost adjudecat. In ce consta acest premiu: la meciul care desemneaza echipa castigatoare (finala) fiecare spectator primeste un bilet numerotat. Intr-una din pauze, se extrage un numar al unui spectator din sala. Acesta poate castiga cei 10.000 de USD pusi la bataie de organizatori daca reuseste sa dea cos de la mijlocul terenului. 

Kamara: “ Un alt element important al acestui proiect, este ca acest campionat a beneficiat in fiecare an de sprijinul unei vedete a baschetului. In primul an l-am contactat pe Magic Johnson care a fost de acord sa vina in Romania, dar, in ultimul momnet a intervenit o schimbare in programul lui. Atunci a fost alaturi de noi Virgil Stanescu un mare baschetbalist roman. In al doilea an, editia 2001-2002, Ghita Muresan a fost alaturi de noi desi era accidentat, iar in 2004 Constantin Cernat.

Ne dorim foarte mult ca acest campionat sa creasca, sa il implementam la nivel national si sa reusim sa il organizam si in universitati. Stim cu totii cat de important este sportul pentru tineri, pentru minteasi trupul lor. Totodata acest proiect este o modalitate foarte buna de interactiune intre tineri si diverse companii si brandurile lor deci poate fi un proiect de marketing de succes.”

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.