McDonald’s lansează trei versiuni ai celor mai iubiți burgeri: Triplu McPuișor, Triplu Cheeseburger și Dublu Filet-o-Fish pentru perioada toamnei. Acești burgeri iconici în versiune dublă și respectiv triplă au venit ca un răspuns la nevoia de valoare adăugată într-o vreme în care rutina fanilor McDonald’s se schimbă.
Toamna aduce melancolia în viața noastră, dar presează consumatorii și să reia activitățile precum întoarcerea la muncă și școală. La mijlocul acestei tensiuni, burgerii în versiune dublă și triplă sunt acum pregătiți să ofere pauza de respiro, dar și energia de care oamenii au nevoie.
McDonald’s este un restaurant care inovează constant produsele din portofoliu, nu uită pentru ce este iubit și vine acum în întâmpinarea fanilor cu Triplu McPuișor, Triplu Cheeseburger și Dublu Filet-o-Fish.
„Triplu Cheeseburger, triplu McPuișor și dublu Filet-o-Fish – asta numim noi un trio de excepție. La McDonald’s am învățat de-a lungul vremii ca interesul clienților noștri este menținut tot timpul de inovația de produs. Dar mai știm și că, dincolo de orice nouă combinație de gusturi, clasicii sunt cei la care cu toții ne întoarcem mereu. Gustul inconfundabil McDonald’s nu poate fi definit în cuvinte, dar fiecare știe exact ce înseamnă. Și este, cu siguranță, gustul pentru care clienții noștri revin în restaurante. Și pentru că vrem să le răsplătim dragostea pentru produsele noastre și să le oferim cu adevărat valoare, în această toamnă, aducem gusturile preferate în format XL – oferim variante mai mari ale unora dintre cele mai iubite produse și momente de bucurie prelungite.” – Irina Angelescu, Marketing Director, Premier Restaurants Romania.
În perioada 16.09–10.11 fanii McDonald’s vor găsi disponibili cei trei burgeri iconici care au consacrat restaurantul în inimile românilor într-o ediție limitată pentru o experiență prelungită cu gustul inconfundabil McDonald’s. O perioadă marcată de o nouă campanie de imagine integrată (TV, online, OOH, in-store) diferită în calupul publicitar și în categorie, creată de partenerul pe termen lung al brandului, agenția de creație DDB România.
„Când vine vorba de fanii McDonald’s, pe cât de entuziasmați sunt când își primesc burgerii, pe atât de triști sunt când îi termină prea repede. Inspirați de o execuție globală, efortul nostru a fost concentrat în craftingul spotului și în jurul ancorării campaniei în cultura românească. Și cine mai potrivit să o redea în mod autentic și printr-un umor plin de savoare decât actorul Mihai Bobonete? Cu o relație lungă cu McDonald’s, el se află printre fanii produselor care pot înțelege insight-ul de la care am pornit și este persoana cea mai potrivită pentru a transmite mesajul dorit,” a declarat Roxana Niță, Creative Director DDB România.
„McDonald’s este unul dintre cele mai iubite branduri din România, dar great love comes with great responsability. Paradoxul stă în așteptarea fanilor pentru inovație în produs, dar și așteptarea că îl vor iubi înainte chiar și să îl încerce. De aceea, acum am ales să creăm o campanie alike, făcând uz de entertainment și de pop culture. E ancorată în același gând – e o variantă nouă, dar știi că deja o iubești,” a declarat Georgiana Nica, Strategic Planner DDB România.
Nota potrivită și accentele necesare, parte din același efort de ancorare în cultura locală, a fost și melodia aleasă în campanie, nimeni altul decât hit-ul Paulei Selling, piesa “Timpul”. Una dintre cele mai iubite cântărețe românce de către Millenniali, alături de burgerii iconici McDonald’s, la rândul lor veritabile hituri.
Au făcut perechea potrivită și de această dată:
Echipa McDonald’s România
Marketing Director: Irina Angelescu
Marketing Manager: George Romanescu
Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc
Communications Manager: Elena Goți
EchipaDDB Romania
Creative Director: Roxana Niță
Senior Art Director: Teodor Minea
Senior Copywriter: Alexandra Jitărel
Graphic Designer: Sorin Ispas
Strategy Director: Ioana Dobrinescu
Strategic Planner: Georgiana Nica
Account Director: Georgiana Rotaru
Senior Account Manager: Carmen Răduță