McDonald’s și DDB România marcheazӑ începutul de an cu o nouӑ campanie de comunicare integratӑ, dezvoltatӑ local. Campania este dedicatӑ Home Menu – bundle-ul de produse care vine sӑ rӑspundӑ nevoilor de consum ale clienților în contextul pandemic, dar şi calendaristic actual.
Home Menu include unele dintre cele mai îndrӑgite produse McDonald’s (2 meniuri Big Mac, un meniu McChicken™, un Cheeseburger, un McPuisor™ şi 3 plӑcinte cu vişine) şi a fost gândit special pentru momentele împӑrtӑşite în jurul mesei. Acesta este disponibil în toate restaurantele McDonald’s din țară, atât la McDrive™, cât și la pachet, dar poate fi comandat inclusiv în confortul casei, prin McDelivery™.
«Încercăm constant să îi surprindem pe clienții noștri cu cele mai potrivite combinații de produse și inovații prin care să răspundem nevoilor lor. Mai ales, atunci când mesele de familie și întâlnirile cu prietenii cei mai apropiați în cadru restrâns au devenit o nouă obișnuință de care reînvățăm să ne bucurăm. Într-un context definit de restricții care limitează ocaziile de consum în restaurante, dar și de lipsa altor activități de petrecere a timpului liber, am venit în întâmpinarea clienților cu Home Menu – un bundle care să le permită să petreacă mai mult timp acasă, alături de familie sau de cei dragi.», a declarat George Romanescu, Marketing Manager, McDonald’s în România.
Campania de comunicare pentru Home Menu este dezvoltatӑ în întregime local, pornind de la abordarea strategicӑ, şi pânӑ la execuții instore sau online de cӑtre DDB, împreunӑ cu Tribal Worldwide şi OMD. Astfel, campania include trei execuții TV, douӑ execuții în OOH, materiale în restaurantele McDonald’s şi comunicare în digital, cu amplificare în social media.
«Pentru noi, brieful Home Menu a fost foarte generos pentru ca am reuşit imediat sӑ indentificӑm foarte multe insight-uri de consumator pe care sӑ construim comunicarea. De la realitatea work from home-ului, pânӑ la relația dintre adolescenți şi pӑrinți, am vrut sӑ exploatӑm adevӑruri ale consumatorilor noştri puse în context. Şi astfel, s-au nӑscut natural trei execuții pentru TV foarte bine ancorate în prezent, în care consumatorii se regӑsesc cu uşurinƫӑ. Iar pentru aceşti consumatori existӑ Home Menu – un pachet care împacӑ pe toatӑ lumea şi în care, cu siguranțӑ, fiecare gӑseşte ce îi place.» Ştefan Vasilachi, Creative Director, DDB.
Din partea McDonald’s au contribuit: Paul Drӑgan – Managing Director, George Romanescu – Marketing Manager şi Andreea Ionițӑ- Senior Marketing Coordinator.
Echipa DDB care a lucrat pe acest proiect: Ştefan Vasilachi – Creative Director, Alexandru Tocilescu – Senior Copywriter, Mihai Calotӑ – Senior Art Director, Cӑtӑlin Comiza – Art Director, Luciana Cucoaneş – Head of Strategy, Ioana Dobrinescu – Strategic Planner, Irina Angelescu – Account Director, Georgiana Rotaru – Senior Account Manager, Rӑzvan Dumitrescu – Senior DTP, Marian Mihӑilescu – Senior DTP, Mӑdӑlina Corneanu – Print Production Manager.