McDonald’s România anunță desemnarea agenției TBWA drept câştigătoare a licitației recent organizate în România.
McDonald’s a lansat procesul de selecție în luna octombrie, când cele 3 agenții globale care lucrează pentru companie au fost invitate să participe.
“Suntem mândri că am condus un proces de selecție care a avut drept rezultat alegerea TBWA, agenția a cărei prezentare a fost cel mai bine aliniată valorilor noastre şi importanței pe care o acordăm clienților noştri. Am încredere că vom reuşi să transformăm acest parteneriat într‐unul de succes pentru fiecare dintre noi.” a declarat Karen Bishop, Director General al McDonald’s Romania.
“Doresc să mulțumesc DDB pentru parteneriatul pe termen lung şi pentru succesul pe care l‐am construit împreună” a continuat Karen Bishop.
McDonald’s este una dintre companiile cele mai active pe piața de publicitate din România, cu activități care acoperă toate ariile de comunicare şi media, atat la nivel național cât şi local, în oraşele unde există restaurante McDonald’s.
McDonald’s a deschis primul restaurant în România acum 15 ani, având în prezent o rețea de 63 de resturante în 21 oraşe. Compania angajează 3,600 de oameni în România şi a avut în 2009 o cifră de afaceri de 418 milioane lei.