Noua campanie de brand de angajator este lansată sub umbrela „Credem în tinerii din România”, prin care McDonald’s vine în sprijinul tinerilor care fac primii pași pe plan profesional.
McDonald’s în România lansează campania de recrutare „Oameni cu experiențe”, o nouă inițiativă derulată la nivel național sub umbrela „Credem în tinerii din România”. Campania oferă oportunități de angajare și dezvoltare pentru tinerii care fac primii pași pe plan profesional și se adresează tuturor celor care își doresc să pună bazele unei cariere în cadrul lanțului de restaurante cu servire rapidă.
Peste 1.000 de locuri de muncă sunt disponibile în cadrul campaniei, alături de 120 de locuri în cadrul programului de dezvoltare profesională Manager Trainee, prin care tinerii pot accesa poziții de management în restaurant. Locurile de muncă includ toate pozițiile disponibile în toate restaurantele McDonald’s din țară: Crew Member (lucrător comercial), Barista, Manager Trainee sau Guest Experience Leader (responsabil ospitalitate).
„Peste 45% dintre colegii noștri fac parte din Generația Z, iar mulți dintre aceștia se află la primul job. De aceea e important să fim atenți la nevoile lor și să menținem deschis dialogul dintre noi. Iar ceea ce ne interesează atunci când ne uităm la un candidat este pasiunea lui, îndemânarea și disponibilitatea pentru lucrul în echipă.”, a declarat Paul Drăgan, Director General McDonald’s România. „În același timp, vrem ca tinerii să știe că McDonald’s îi sprijină pentru a-și atinge potențialul, prin programe interne cum sunt Bursele McDonald’s, care răsplătesc rezultatele academice și profesionale ale angajaților studenți, sau Manager Trainee, un program accelerat de pregătire profesională în cadrul companiei.”, a completat acesta.
Noua campanie de recrutare McDonald’s le oferă tinerilor oportunitatea să acumuleze experiență și să-și pună în valoare dedicarea, creativitatea și perseverența. Pachetul salarial pentru un nou angajat variază în funcție de poziția ocupată și de numărul de ore lucrate, la care se adaugă tichetele de masă în valoare de 30 de lei pe zi, diverse sporuri pentru ture de noapte sau de weekend și bonusuri acordate în funcție de rezultatele obținute de restaurant. De asemenea, începând cu 1 aprilie, angajații din restaurante beneficiază de abonamente medicale și servicii de telemedicină.
Astfel, pentru o normă de 8 ore, un Crew Member (lucrător comercial) poate ajunge la un pachet salarial de până la 3.200 de lei net, un Guest Experience Leader (responsabil ospitalitate) poate obține un venit de până la 3.500 de lei net, iar un Manager Trainee de până la 4.000 de lei net.
Campania „Oameni cu experiențe”, lansată sub umbrela „Credem în tinerii din România”, reia angajamentul McDonald’s de a le oferi tinerilor șansa să pătrundă pe piața muncii, să evolueze din punct de vedere profesional și să-și continue studiile, fără a renunța la pasiunilor lor. Campania este prezentă în toate mediile de comunicare la nivel național și cuprinde o serie de activări dedicate potențialilor și viitorilor angajați ai brandului.
Toate persoanele cu vârsta de peste 16 ani, cu sau fără experiență, cu studii medii sau care sunt în curs de finalizare a studiilor superioare, pot aplica pentru noile oportunități de angajare din cadrul campaniei. Mai multe informații despre pachetul de beneficii și procesul de aplicare pot fi regăsite și pe site-ul McDonald’s, în secțiunea de carieră, https://mcdonalds.ro/cariera.